Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Jak schudnąć z brzucha?

Jak schudnąć z brzucha?
data27.04.2021
dataPorady

Jak schudnąć z brzucha – dieta

Dieta na płaski brzuch pewnie byłaby najbardziej rozchwytywaną dietą na świecie. Wielokrotnie podczas treningów, gdy proszę Trenera o podkręcenie ćwiczeń na brzuch, słyszę ” brzuch robi się w kuchni” i w tej odpowiedzi drzemie sposób na to jak efektywnie schudnąć z brzucha.

Dieta na płaski brzuch – jak podkręcić spalanie tłuszczu okołobrzusznego?

Chcieć mieć płaski brzuch, a mieć płaski brzuch to bolączka niejednego człowieka…

Zarówno nie da się zaplanować miejsca kumulacji tkanki tłuszczowej jak i niestety nie można skonstruować diety, która spalałaby wyłącznie naszą oponkę. Spalanie tkanki tłuszczowej zachodzi równomiernie z wszystkich partii ciała ale można właściwą dietą przyśpieszyć ten proces. Tkanka tłuszczowa będąca niewykorzystaną nadwyżką energetyczną lubi kumulować się tam gdzie jest jest najwięcej, aby rozpocząć “spalanie tłuszczu” potrzebujemy rozbić łańcuchy kwasów tłuszczowych na wolne kwasy tłuszczowe- to one w takiej wolnej form ie mogą być źródłem energii i w ten sposób tkanka tłuszczowa będzie maleć. Tymi skutecznymi nożycami jest białko.

Zasady diety na płaski brzuch

Nasze bestsellery

Wegetariańska dieta z rybami, bezglutenowa bez nabiału. 1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal
Dieta wegetariańska 1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal
Dobrze zbilansowana, zdrowa dieta na codzień. 1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

Dieta na płaski brzuch to dieta, w której większy nacisk powinniśmy kłaść na zawartość białka w codziennym menu. Źródłem tego białka są: mięso, ryby, jaja, nabiał, soja i wyroby typu tofu, strączki, kasze. W ofercie naszego cateringu, zawsze można dołączyć do diety koktajl proteinowy w wersji wegańskiej przygotowany na mleku roślinnym lub izolat z mlekiem krowim i dodatkami w postaci kakao, świeżych owoców, przyprawy typu cynamon. Ilość białka w diecie powinna się kształtować na poziomie 15-30%, dla optymalizacji sylwetki z niską zawartością tkanki tłuszczowej- 25-30%. Układ posiłków pod kątem obecności białka w naszej diecie SPORT to śniadanie białkowo-tłuszczowe, II śniadanie- węglowodany często na słodko jako owsianka/jaglanka/naleśniki/muffinki, obiad pełnowartościowy (źródło białka, węglowodanów, tłuszczy), białkowo-tłuszczowy podwieczorek i kolacja węglowodanowa- rolę którą ona pełni opiszę poniżej. Istota warzyw jest także kluczowa! to źródło niezbędnych mikroelementów, błonnika, antyoksydantów, enzymów wspomagających trawienie, a więc i szybkie przyswajanie składników odżywczych z pokarmów.

Odchudzanie brzucha to właściwe odżywianie i sport

Właściwa podaż kalorii posegregowana w śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja to źródło energii na cały dzień. Warto więc jeść wspomniane źródła białka, warzywa, owoce ale również źródła węglowodanów szczególnie wartościowych- złożonych, takich jak: ryż brązowy, ryż biały, czerwony, ziemniaki, bataty, kasze, makarony pełnoziarniste, komosę ryżową, pieczywo.

W naszym cateringu w diecie pudełkowej Sport Harmony mamy węglowodanowe kolacje. Mają one sprzyjać regeneracji nocnej, dostarczyć cennej dawki węglowodanów do odbudowy glikogenu oraz ułatwić proces trawienia, gdy owych węglowodanów nie połączymy z białkiem. Istnieją też wartościowe produkty dostarczające nam cukry proste- są nimi owoce, miód, daktyle.

Ilość węglowodanów, którą powinniśmy przyjmować z jedzenia to kwestia indywidualna ale można przyjąć, że od 30 do 60% dziennego zapotrzebowania energetycznego pochodzić ma z węglowodanów. W tej wartości podany jest codzienny błonnik pokarmowy, którego powinniśmy jeść w ilości 20-40 g/dobę. Czyli błonnik stanowi wartość energetyczną, której nie przyswajamy, a ją wydalamy.

Błonnik ma zbawienny wpływ na nasze zdrowie- czyni dużo dobra w:

Bogate w błonnik pokarmowy są pełnoziarniste produkty zbożowe, warzywa i owoce szczególnie ich skórki, rośliny strączkowe. Niezwykle istotną rolę pełnią też tłuszcze- to właśnie to środowisko dba o właściwe funkcjonowanie naszego układu hormonalnego. Aby dodać wartościowe niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe do diety należy włączyć do jadłospisu sosy i dressingi na bazie oliwy z oliwek, oleju rzepakowego tłoczonego na zimno, ryby, orzechy, awokado, siemię lniane. Kontrola tłuszczów w diecie odchudzającej jest ważna, tłuszcze są bowiem wysoce-kaloryczne. 1 g dostarcza 9 kcal, gdzie 1 g węglowodanów i białka dostarcza tylko 4 kcal. Jeśli nie przekroczymy poziomu energetycznego bliskiego wartości całkowitej przemiany materii to nawet na diecie obfitującej w tłuszcz nie powinniśmy przybierać na wadze. Food Harmony lubi zdrowe tłuszcze- w naszych dietach pudełkowych zawartość tłuszczu dla większości diet to poziom 25-40% tłuszczy, z czego wartość bliska 30-40% jest charakterystyczna dla diety sport i wręcz znikoma dla postu warzywno-owocowego opracowanego wg zasad dr Dąbrowskiej.

Dieta na płaski brzuch – ile tłuszczy jeść, by spalać tłuszcz?

Po pierwsze istotne jest określenie ilości kcal jaką powinniśmy jeść każdego dnia- musimy wziąć pod uwagę nasze cele i aktualny sposób odżywiania, wydatek energetyczny i nasze słabości. Jeśli już dostosowaną mamy ilość kalorii najlepszą do kształtowania masy mięśniowej i naszego dobrego funkcjonowania, należy określić optymalną ilość białka w diecie, a więc przyjąć 1,5-2 g/kg masy ciała (gdy ma się zdrowe nerki).

Udowodniono, że białko w ilości 3 g dziennie nie wpływa na efektywniejszą budowę masy mięśniowej, wspomagając spalanie tkanki tłuszczowej. Nie możemy przesadzać z białkiem w diecie, gdyż ono mocno obciąża nerki, a przy tym jest kwasotwórcze. Jeśli przyjmę, że powinnam jeść 150 g białka, z ustalonych 2000 kcal, które powinnam spożywać, samo białko dostarczy mi 150 g x 4 kcal=600 kcal, co stanowi 30% dziennego zapotrzebowania energetycznego. Teraz powinnam ustalić podaż węglowodanów i tłuszczów.

Mój jadłospis obfituje w tłuszcze, a oczekuje widocznych zmian w wyglądzie mojej sylwetki, tworzę dzienniczek żywieniowy, który wskazuje, że jadam ok 40 % kalorii w ciągu dnia właśnie z produktów tłuszczowych, jestem aktywna, a więc węglowodany szybciutko spalę, wnioski nasuwają się więc same. Jak zagospodaruje pozostałe mi do zjedzenia 1400 kcal? Zredukuję nieco ilość tłuszczów w diecie do 20 % (400 kcal= 45 g tł), a 50 % energii pozyskam z węglowodanów, przetworzonych wyłącznie przeze mnie.

Nasze ciało przyzwyczaja się do ciągle serwowanych mu racji pokarmowych. Rotacja makroskładników jest kolejną odpowiedzią na pytanie jak szybko schudnąć z brzucha. Taki plan powinnam stosować przez jakiś czas i monitorować wygląd mojego ciała, a także jego skład pod kątem masy mięśniowej, tkanki tłuszczowej, wody. Jeśli przyjdzie czas na zmianę, podwyższę ilość wartościowych tłuszczów kosztem białka i węglowodanów.

Te wszystkie zasady powinniśmy praktykować każdego dnia aby uskuteczniać osiągniecie płaskiego brzucha i szczupłej sylwetki. Dzięki właściwej kompozycji diety możesz wyglądać i czuć się najlepiej w całym swoim życiu. Składniki właściwej diety dla osiągnięcia płaskiego brzucha to nie tylko ujemny bilans diety- to smaczna droga odchudzania o dość rygorystycznej potrzebie kontroli ilości makroskładników w diecie, to kształtowanie lepszych nawyków żywieniowych, picie wody, ćwiczenia, systematyczność.

Moja skuteczna dieta na płaski brzuch

Najlepszą formę w swoim życiu miałam, gdy połączyłam moją dietę cateringową Fit 1500 kcal z jedzeniem w oknie żywieniowym wg metody intermittent fasting. Jadłam wyłącznie w 8 godzinnym oknie żywieniowym, byłam bardzo aktywna i odkryłam najlepszy dla siebie sposób jak szybko schudnąć z brzucha.

Madzia natomiast, moja kochana wspólniczka jest przykładem osoby, która mimo niestwierdzonych nietolerancji na gluten, gdy go wyłącza z jadłospisu czuje się wyśmienicie. Istnieje tak więc teza, przetestowana na własnej skórze, że eliminacja glutenu, a więc wyjątkowo wadliwego odżywczo białka także przyczynia się do dobrego wyglądu i samopoczucia. Madzia łączy eliminacje glutenu w diecie SIRT 1500 kcal i to zdecydowanie jej ulubiona dieta.

Jeśli zatem słyszałeś o diecie na płaski brzuch to wiedz, że taka dieta jest możliwa.

Codzienne nawadnianie – ile wody dziennie pić?

Nasz organizm składa się głównie z wody, ten składnik drzemie w nas w ilości aż 50-75 %. Woda to nie tylko szybki sposób na pozbycie się uczucia popękanych ust. Nieustannie zachodzące procesy biochemiczne także wymagają dużych nakładów wody, tracimy więc:

To już ubytek: 2,8 l wody/24 h!

Ile więc wody powinniśmy wypijać?

Przyjmuje się, że 30 ml na kg masy ciała. Jeśli zatem ważę 50 kg, powinnam pić minimum 1,5 l wody dziennie. Ta wartość nie wlicza płynnych posiłków, kaw i herbat. Tyle czystej wody powinnam właśnie wypijać. W dni treningowe, szczególnie gdy rywalem na korcie tenisa jest mój mąż i wylewam z siebie 7 poty, muszę pić nawet dwukrotność mojego zalecanego 1,5 l wody. Dzięki wodzie wyglądamy lepiej, lepiej ma się struktura naszych komórek, mamy promienną, dobrze nawilżoną cerę. Woda, pod wpływem której pęcznieje błonnik przenika przez ściany jelita i oczyszcza je z toksyn. Takie sprzątanie bardzo uskutecznianie proces osiągnięcia płaskiego brzucha.

Aby mieć płaski brzuch trzeba się napracować!

Czego nie jeść? Omijajmy fast foody, wykluczamy cukry proste w połączeniu z tłuszczami typu trans. Jadłospis powinien być różnorodny, kolorowy, pełnowartościowy z ilością kcal ustaloną przed dietetyka z trenerem, jeśli jesteśmy aktywni. Poradą dietetyczną służymy też my, dwie dietetyczki gotowe zasugerować optymalną dietę z naszej oferty. Tel: 577-939-222. Dieta na płaski brzuch i szczupłe ciało istnieje i powinno się ją optymalizować treningiem wypełnionym serią różnorodnych ćwiczeń, dobrym nastawieniem i regenerującym snem.

 

Najlepiej oddaj się w ręce specjalistów
z gotową dietą dostarczoną pod drzwi :)

Polecamy także

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij