Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Dieta sirtfood

Popularna dieta, zwana również dietą Adel.

Rozkład makroskładników w diecie SIRTFOOD:
białko 15-25 %, tłuszcze 30-40%, węglowodany 45-55%.

1000 kcal / 1200 kcal / 1500 kcal

Dieta sirtfood to ostatnio bardzo popularna dieta, zwana również dietą Adel, bo to dzięki niej tak szeroko usłyszał o niej świat i piosenkarka dokonała niesamowitej metamorfozy. 

To plan żywieniowy, który wykorzystuje produkty aktywujące białka znane jako sirtuiny. Są to białka wytwarzane w naszym organizmie, które jak wnika z wielu badań, wpływają na zdrowie, długowieczność i proces chudnięcia. 

Odkryto, że niektóre produkty pobudzają działanie sirtuin i odpowiednia dieta z dużą zawartością produktów, aktywujących sirtuin może wpłynąć na metabolizm, opóźnić starzenie i wydłużyć życie.

Nasza dieta Sirtfood to połączenie dwóch oczyszczających i wzmacniających koktajli oraz dwóch stałych posiłków bogatych w produkty aktywujące sirtuiny. Dietę wzbogacamy naparami z zielonej herbaty oraz superfods. Dobrze zbilansowane posiłki, pełne warzyw i owoców zapewnią odpowiednią dawkę składników odżywczych oraz uczucie sytości.

Jest to dieta dzięki której w zdrowy sposób zredukujesz wagę i poprawisz kondycję organizmu oraz cery.

Tydzień 26.07-01.08.2021

Poniedziałek

No1 Zielony koktajl pełen antyoksydantów + szocik imbirowo-cytrynowy

No2 Masala z kurczakiem, kalafiorem, bakłażanem, ryżem i natką pietruszki 

No3 Koktajl z mango, pomarańczy i kurkumy 

No4 Sałatka z komosą, wegańską fetą, papryką, oliwkami i dressingiem z suszonych pomidorów  

Wtorek

No1 Smoothie ananas, kiwi, banan, mięta, napar z melisy z wiśniami 

No2 Bezglutenowe Spaghetti a'la Puttanesca z warzywami   

No3 Gnocchi w kremowym sosie z natką pietruszki  

No4 Smoothie truskawkowo-wiśniowe z żurawiną

Środa

No1 Sirtuinowy koktajl borówkowy z melisą i daktylami, szot czekoladowy     

No2 Miętus z sosem tzatziki, pieczonymi warzywami i łódeczkami z batatów

No3 Zielone smoothie z jarmużem, jabłkiem i cytryną 

No4 Ryż po tajsku z edamame, marchewką, cukinią i sosem chili-mango  

Czwartek

No1 Zielone smoothie z mango + napar z melisy z cytryną i malinami

No2 Makaron ryżowy z marynowanym tempehem i warzywami

No3 Pomarańczowe smoothie z jabłkiem, marchewką i selerem naciowym    

No4 Pieczony ziemniak faszerowany wegańskim twarożkiem z czosnkiem i koperkiem + kapusta kiszona na odporność    

Piątek

No1 Koktajl wiśniowo-bananowy z kaszą jaglaną i mlekiem ryżowym + szot z zakwasu buraczanego       

No2 Pulpeciki rybne  w trawie cytrynowej z mleczkiem kokosowym i groszkiem cukrowym strączkowym, komosa ryżowa z fasolką mung 

No3 Spring Rollsy z tofu i dipem sezamowym

No4 Zielony koktajl z gruszką, pietruszką, bananem i nasionkami chia 

Sobota

No1 Zielone smoothie z ananasem, szpinakiem i natką pietruszki + napar ziołowy z jabłkiem     

No2 Wegetariańska paella z warzywami i wędzonym tofu  

No3 Smoothie śliwkowe z kakao i siemieniem lnianym  

No4 Kluseczki ziemniaczane z zielonym groszkiem w sosie kokosowym z grillowaną marchewką z chili

Niedziela

No1 Smoothie truskawkowo-limonkowe + szot imbirowy  

No2 Filet z piersi indyka w sosie pomidorowo-paprykowym z pieczonymi ziemniaczkami i wiosenną surówką z selera naciowego i czerwonej kapusty 

No3 Kotlecik z soczewicy z ogórkową salsą i frytkami z warzyw 

No4 Zielony koktajl z gruszką   

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij