DARMOWY E-BOOK ► Smoothie do zadań specjalnych
Dlaczego Food Harmony to
NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE
Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Dieta Sirtfood

Popularna dieta, zwana również dietą Adel.

Rozkład makroskładników w diecie SIRTFOOD:
białko 15-25 %, tłuszcze 30-40%, węglowodany 45-55%.

1000 kcal / 1200 kcal / 1500 kcal


Dieta sirtfood to ostatnio bardzo popularna dieta, zwana również dietą Adel, bo to dzięki niej tak szeroko usłyszał o niej świat i piosenkarka dokonała niesamowitej metamorfozy. W naszej prozdrowotnej wersji dieta jest BEZ GLUTENU i NABIAŁU, ze zmniejszoną ilością mięsa w porównaniu do diety fit czy sport. 

To plan żywieniowy, który wykorzystuje produkty aktywujące białka znane jako sirtuiny. Są to białka wytwarzane w naszym organizmie, które jak wnika z wielu badań, wpływają na zdrowie, długowieczność i proces chudnięcia. 

Odkryto, że niektóre produkty pobudzają działanie sirtuin i odpowiednia dieta z dużą zawartością produktów, aktywujących sirtuin może wpłynąć na metabolizm, opóźnić starzenie i wydłużyć życie.

Nasza dieta Sirtfood to połączenie dwóch oczyszczających i wzmacniających koktajli oraz dwóch stałych posiłków bogatych w produkty aktywujące sirtuiny. Dietę wzbogacamy naparami z zielonej herbaty oraz superfods. Dobrze zbilansowane posiłki, pełne warzyw i owoców zapewnią odpowiednią dawkę składników odżywczych oraz uczucie sytości.

Jest to dieta dzięki której w zdrowy sposób zredukujesz wagę i poprawisz kondycję organizmu oraz cery.

JAK WYGLĄDA DIETA SIRTFOOD?

Minimalna masa netto zestawu to 1000 g

Tydzień 16-21.08.2022

Poniedziałek:

-

Wtorek:

No1 Zielony detox, napar z melisy

No2 Kotlet z kaszy gryczanej i cukinii z surówką z białej kapusty i ziemniaczkami, sos z suszonych śliwek

No3 Malinowy koktajl z mleczkiem kokosowym , guaraną i ksylitolem

No4 Sałatka z pieczoną ciecierzycą, awokado , warzywami i sosem curry

Środa:

No1 Smoothie Apple Pie z cynamonem, kardamonem i nasionami chia + zielony sok cold press z selera naciowego i jabłka NOWOŚĆ

No2 Gnocchi z batatów w pesto pietruszkowym z indykiem po toskańsku ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

No3 Czekoladowy milkshake

No4 Włoska sałatka z ryżem, tuńczykiem, jarmużem, pomidorami i prażonym słonecznikiem

Czwartek:

No1 Green power (Kiwi, awokado, seler naciowy, natka pietruszki, mieta, jabłko, daktyle, zielona herbata) + szot z zakwasu buraczanego

No2 Filet z indyka z ryżem basmati z zielonym groszkiem, sos z na bazie białego wina z nutą wędzonej papryki, czerwona kapusta z marchewką zaprawiana octem winnym

No3 Zielony wymiatacz z truskawkami

No4 Sałatka z kaczką po tajsku z czerwoną kapustą, dymką, rzepą dajkon, kiełkami fasoli mung, edemame, orzeszkami ziemnymi w sosie słodko-ostrym

Piątek:

No1 Smoothie wiśniowe z mango i aloesem + napar z zielonej herbaty z maliną

No2 Pełnoziarniste kaszotto grzybowe z oliwą truflową i wegańskim parmezanem

No3 Zielone smoothie z kiwi, ananasem i chia

No4 Tajska zupa kokosowa z tofu, makaronem sojowym i limonkową nutką

Sobota:

No1 Smoothie jabłkowo-gruszkowe ze spiruliną + szot z zakwasu buraczanego

No2 Wegetariańskie bezglutenowe spaghetti bolognese z natką pietruszki

No3 Borówkowe Love

No5 Sałatka hawajska z pieczonym ananasem, tofu, kukurydzą i sosem curry

Niedziela:

No1 Zielony koktajl z pietruszką, bananem i nasionkami chia + napar zielona herbata z mięta

No2 Wegetariańskie gołąbki z kaszą gryczaną i czerwoną soczewicą

No3 Śliwkowe smoothie z wiśniami, suszonymi figami i kakao

No4 Makaron ryżowy z marchewką, grillowanym pak choi, kiełkami fasoli mung i sosem z orzechów arachidowych

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij