Dlaczego Food Harmony to
NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE
Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Free wege

Wegetariańska dieta bezglutenowa bez nabiału.

Rozkład makroskładników w diecie FREE WEGE HARMONY:
białko 10-15%, tłuszcze 35-45%, węglowodany 40%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

fit_wege_harmonyW zestawach diety FREE WEGE znajdziesz wysokiej jakości BEZGLUTENOWE produkty zbożowe, nabiał WEGAŃSKI, jajka od szczęśliwych kur, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne. Zestaw Free- to perełka żywienia w stylu Food Harmony. Prawodopodnie jako jedyni w Polsce tworzymy zestawy łącząc eliminację glutenu, nabiału, mięsa, ryb i cukru.

Dieta bezglutenowa, bez nabiału, bez mięsa, bez ryb- skierowana jest dla osób borykających się z nietolerancjami pokarmowymi, problemami z florą bakteryjną jelit, wskazana przy chorobach autoimmunologicznych. Dla tych, którzy również rezygnują ze spożycia mięsa i ryb. Właściwa kompozycja posiłków zapobiega niedoborom składników odżywczych oraz zapewnia energie na cały dzień, mimo eliminacyjnego charakteru zestawu. Odpowiednio zbilansowany zestaw Free Wege- dzięki roślinnym źródłom białka. Tworzymy w niej pyszne i ciekawe wegetariańskie substytuty mięsa

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek. Tworzymy sosy na bazie nerkowców i płatków drożdzowych osiągając posmak serowy, robimy najlepsze wegańskie twarożki z tofu lub słonecznika, a także doskonałe wege burgery, kotleciki z komosy czy chrupiące falafele.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy - lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Wykluczasz w swoim żywieniu gluten nabiał, mięso ale lubisz ryby - spróbuj naszych zestawów diety Free Wege z rybami.

Eliminujesz mięso, ryby ale dopuszczasz wartościowe źródła glutenu oraz nabiał - wypróbuj zestawu diety Wege Harmony.

* Dieta Free Wege nie jest rekomendowana dla osób chorujących na celiakię.

Tydzień 29.11-05.12.2021

Poniedziałek:

No1 Chleb czystoziarnisty z wędzoną pastą z suszonych pomidorów i śliwek z jajkiem sadzonym i salsą ogórkową

No2 Rozgrzewające smoothie marchewkowo-pomarańczowe z imbirem 

No3 Makaron w miodowo-czosnkowym sosie z groszkiem cukrowym, czerwoną kapustą, białą rzodkwią   

No4 Gruszki w cieście migdałowym  

No5 Sałatka z ryżem, pieczonym kalafiorem, warzywami granatem i sosem tahini    

Wtorek:

No1 Bezglutenowe Bircher Muesli

No2 Zielona sałatka z kalarepą, selerem naciowym, kiełkami, pestkami dyni, chia  i nerkowcami - mix dla zdrowia i urody

No3 Mielony kotlet z soczewicy z puree ziemniaczanym z natką pietruszki i surówką z kiszonych buraków z marchewką i orzechami włoskimi 

No4 Fit Ferrero Rocher, pomarańcza 

No5 Delikatny krem z cukinii i awokado z komosą ryżową 

Środa:

No1 Chlebek bananowy z wegańskim twarożkiem i konfiturą porzeczkową 

No2 Orzeźwiające zielone smoothie

No3 Tortilla kukurydziana z komosą, tofu, blanszowaną kapustą czerwoną, prażonym słonecznikiem i sosem chimichurri 

No4 Sałatka z falafelem, pieczonymi rzodkiewkami, pomidorkami, roszponką i dressingiem z suszonych pomidorów   

No5 Dyniowe risotto z pieczarkami, czerwoną papryką i natką pietruszki  

Czwartek:

No1 Focaccia bezglutenowa z rozmarynem i pomidorami koktajlowymi, tapenada oliwkowa i warzywa   

No2 Smoothie z ananasa, mango, jarmużu, natki pietruszki i daktyli z imbirem 

No3 Pulpeciki warzywne z komosą w kremowym sosie szpinakowym z ryżem pełnoziarnistym i marchewką pieczoną w sezamie   

No4 Truskawkowe wegańskie tiramisu 

No5 Sałatka grecka z wegańską fetą, ogórkiem, pomidorkami, oliwkami i czerwoną cebulą

Piątek:

No1 Czekoladowa gryczanka z daktylami i wiśniami    

No2 Sałatka z jajkiem, komosą, roszponką, grillowanymi pieczarkami i kalarepą  

No3 Makaron soba z zielonym pesto z bobem, suszonymi pomidorami, cukinią i wegańską mozzarellą

No4 Jagielnik  z galaretką z czarnej porzeczki 

No5 Zupa krem z kiszonych ogórków  

Sobota:

No1 Szakszuka z fasolką szparagową, pastą z pieczonej papryki i chlebkiem bezglutenowym       

No2 Ogórkowy detox z chia, limonki i bazylii 

No3 Gnocchi z wegańskim sosem śmietanowym, kurkami i zielonym groszkiem     

No4 Mango sticky rice 

No5 Sałatka z prażonymi nerkowcami, rzodkiewkami, pomidorkami i świeżym szpinakiem       

Niedziela:

No1 Dyniowa owsianka z imbirem, cynamonem i orzechami laskowymi 

No2 Tarta gryczana z brokułami, pomidorkami i czerwoną cebulką   

No3 Pulpeciki z kalafiora w sosie pomidorowym z bazylią, pieczonymi ziemniaczkami i surówką z białej kapusty  

No4 Sałatka z makaronem bezglutenowym, marchewką pieczoną w pesto, papryką, cukinią i pomidorkami 

No5 Zupa kalafiorowo-koperkowa z czarnym sezamem

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij