Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Fit harmony

Dobrze zbilansowana, zdrowa dieta na codzień.

Rozkład makroskładników w diecie FIT:
białko 15-20 %, tłuszcze 30-40%, węglowodany 40-50%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

W zestawach diety FIT znajdziesz wysokiej jakości mięso, ryby, nabiał, jajka od szczęśliwych kur, pełnoziarniste produkty zbożowe, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne.

Dieta skierowana zarówno dla osób z nadwagą jak i z prawidłową masą ciała. Bezwzględnie dla wszystkich, którzy lubią smacznie i zdrowo zjeść. Pakiet zbilansowanych posiłków dzięki którym będziesz cieszyć się świetnym wyglądem i doskonałym samopoczuciem.

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Wykluczasz w swoim żywieniu gluten oraz nabiał odzwierzęcy - spróbuj naszych zestawów diety Free Harmony, dostępnych również bez mięsa i ryb lub z rybami ale bez mięsa.

Potrzebujesz więcej białka - wybierz nasz wariant diety SPORT.

Tydzień 26.07-01.08.2021

Poniedziałek:

No1 Pasta z kukurydzy i chili z chlebkiem orkiszowo-owsianym i grillowanymi marchewkami  

No2 Koktajl z mango, pomarańczy i kurkumy 

No3 Masala z kurczakiem, kalafiorem, bakłażanem i ryżem  

No4 Deser chia z mlekiem roślinnym i musem porzeczkowym 

No5 Sałatka z kaszą bulgur, fetą, papryką, oliwkami i dressingiem z suszonych pomidorów   

Wtorek:

No1 Pancakes z kremowym twarożkiem i musem jagodowym

No2 Makaron z cukinii z jajkiem, cieciorką, pomidorkami koktajlowymi i bazyliowym pesto ze słonecznikiem

No3 Pełnoziarniste Spaghetti a'la Puttanesca z warzywami

No4 Smoothie truskawkowo-wiśniowe z żurawiną  

No5 Zupa Tom Kha z kurczakiem i warzywami 

Środa:

No1 Pasta z wątróbki, pieczarek i jajek, ogórek małosolny, chlebek żytni na zakwasie 

No2 Sirtuinowy koktajl borówkowy z melisą i daktylami 

No3 Grillowana pierś z kurczaka z sosem tzatziki, pieczonymi warzywami i łódeczkami z batatów

No4 Fit deser Leśny mech z granatem

No5 Sałatka z makaronem, brokułem, kuleczkami mozzarelli, fasolką i dressingiem z pietruszkowym pesto  

Czwartek:

No1 Muffinki jajeczne pełne warzyw i ziół z serem cheddar w cukiniowej otoczce z chlebkiem żytnim na zakwasie i pasta z pieczonego kalafiora 

No2 Mus gruszkowy z siemienia lnianego  z mleczkiem kokosowym

No3 Makaron ryżowy z wołowiną i warzywami   

No4 Pieczony ziemniak faszerowany twarożkiem z czosnkiem i koperkiem + kapusta kiszona na odporność 

No5 Wegańska zupa grzybowa z prażonymi orzechami laskowymi 

Piątek:

No1 Wegański smalec z białej fasoli z wędliną bez konserwantów z chlebem żytnim i warzywami    

No2 Koktajl wiśniowo-bananowy z kaszą jaglaną i mlekiem ryżowym 

No3 Pulpeciki rybne  w trawie cytrynowej z mleczkiem kokosowym i groszkiem cukrowym strączkowym, kasza bulgur z fasolką mung

No4 Spring Rollsy z tofu i dipem sezamowym  

No5 Sałatka z pieczoną dynią, burakiem, jarmużem, papryką i sosem musztardowym 

Sobota:

No1 Pełnoziarniste tosty z guacamole, jajkiem w koszulce i warzywami      

No2  Wiosenna sałatka z pieczoną rzodkiewką, ciecierzycą, papryką, pomidorkami i miętowym dressingiem  

No3 Wegetariańska paella z warzywami i wędzonym tofu   

No4 Fit tarta z budyniem i owocami  

No5 Kluseczki ziemniaczane z zielonym groszkiem w sosie kokosowym z grillowaną marchewką z chili    

Niedziela:

No1 Placuszki twarogowe z rodzynkami i sosem mango

No2 Sałatka z wędzoną makrelą, fasolką szparagową, pomidorkami, ogórkiem małosolnym, szpinakiem i prażonym słonecznikiem, dressing musztardowo-cytrynowy  

No3 Filet z piersi indyka w sosie pomidorowo-paprykowym z pieczonymi ziemniaczkami i wiosenną surówką z selera naciowego i czerwonej kapusty 

No4 Smoothie truskawkowo-limonkowe 

No5 Zupa krem z pieczonego czosnku z grzankami

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij