DARMOWY E-BOOK ► Smoothie do zadań specjalnych
Dlaczego Food Harmony to
NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE
Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Fit harmony

Dobrze zbilansowana, zdrowa dieta na co dzień.

Rozkład makroskładników w diecie FIT:
białko 15-20 %, tłuszcze 30-40%, węglowodany 40-50%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

W zestawach diety FIT znajdziesz wysokiej jakości mięso, ryby, nabiał, jajka od szczęśliwych kur, pełnoziarniste produkty zbożowe, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne.

Dieta skierowana zarówno dla osób z nadwagą jak i z prawidłową masą ciała. Bezwzględnie dla wszystkich, którzy lubią smacznie i zdrowo zjeść. Pakiet zbilansowanych posiłków dzięki którym będziesz cieszyć się świetnym wyglądem i doskonałym samopoczuciem.

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Wykluczasz w swoim żywieniu gluten oraz nabiał odzwierzęcy - spróbuj naszych zestawów diety Free Harmony, dostępnych również bez mięsa i ryb lub z rybami ale bez mięsa.

Potrzebujesz więcej białka - wybierz nasz wariant diety SPORT.

Minimalna masa netto zestawu to 1000 g

Tydzień 23-29.05.2022

Poniedziałek:

No1 Chleb wieloziarnisty z wędzoną pastą z suszonych pomidorów i śliwek z jajkiem i salsą ogórkową

No2 Rozgrzewające smoothie marchewkowo-pomarańczowe z imbirem

No3 Buddha bowl z kurczakiem, makaronem ryżowym, groszkiem cukrowym, czerwoną kapustą, białą rzodkwią i sosem miodowo-czosnkowym

No4 Gruszki w cieście migdałowym

No5 Sałatka z ryżem, pieczonym kalafiorem, warzywami, granatem i sosem tahini

Wtorek:

No1 Bircher Muesli

No2 Delikatny krem z cukinii i awokado z komosa ryżową

No3 Wołowina w sosie z czerwonego wina z puree ziemniaczanym z natką pietruszki i surówką z kiszonych buraków

No4 Fit Ferrero Rocher, truskawki

No5 Zielona sałatka z kalarepą, gotowaną czerwoną cebulą w sosie limonkowym, grillowanym ogórkiem i winegret

Środa:

No1 Gryczany chlebek bananowy z twarożkiem waniliowym i konfiturą bananowo- pomarańczową z chia

No2 Orzeźwiające zielone smoothie z ogórkiem, szpinakiem, natka pietruszki, kiwi i siemieniem lnianym

No3 Tortilla pełnoziarnista z kaszą pęczak, grillowanym indykiem, blanszowaną kapustą czerwoną i sosem czosnkowym

No4 Sałatka z oscypkiem, chorizo, pieczonymi rzodkiewkami, pomidorkami i sosem żurawinowym

No5 Dyniowe risotto z pieczarkami, czerwoną papryką i natką pietruszki

Czwartek:

No1 Focaccia pełnoziarnista z rozmarynem i pomidorami koktajlowymi, tapenada oliwkowa i warzywa

No2 Smoothie z ananasa, mango, szpinaku, natki pietruszki i daktyli z imbirem

No3 Wieprzowina w kremowym sosie szpinakowym z ryżem pełnoziarnistym i marchewką pieczoną w sezamie

No4 Truskawkowe tiramisu

No5 Afrykański gulasz z masłem orzechowym, czerwoną fasolą i komosą

Piątek:

No1 Czekoladowa gryczanka z daktylami i wiśniami

No2 Sałatka z jajkiem, komosą, roszponką, grillowanymi pieczarkami, pomidorkami i szczypiorkiem

No3 Dorsz zapiekany z pomidorami i mozzarellą z makaronem tagliatelle

No4 Fit sernik na gryczanym spodzie z musem malinowym

No5 Kasza pęczak z batatem, jarmużem, czerwoną papryką i fetą

Sobota:

No1 Sałatka z granatem i warzywami oraz grzankami z kozim serem i rozmarynem

No2 Ogórkowy detox z chia, limonki i bazylii

No3 Gnocchi z wegańskim sosem śmietanowym ze szparagami, suszonymi pomidorami i szpinakiem

No4 Mango sticky rice

No5 Zapiekanka ziemniaczana z pieczarkami i cebulką

Niedziela:

No1 Nocna owsianka z suszonymi morelami i orzechami

No2 Sałatka z botwinką, granatem i rukolą i sosem miodowo-musztardowym

No3 Kurczak faszerowany szpinakiem i pomidorami suszonymi z sosem pomidorowym z bazylią, pieczonymi ziemniaczkami i surówką z białej kapusty

No4 Brownie z batatów z białą czekoladą i jagodami goji

No5 Tarta gryczana z brokułami, pomidorkami i czerwoną cebulką

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij