Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Fit harmony

Dobrze zbilansowana, zdrowa dieta na codzień.

Rozkład makroskładników w diecie FIT:
białko 15-20 %, tłuszcze 30-40%, węglowodany 40-50%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

W zestawach diety FIT znajdziesz wysokiej jakości mięso, ryby, nabiał, jajka od szczęśliwych kur, pełnoziarniste produkty zbożowe, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne.

Dieta skierowana zarówno dla osób z nadwagą jak i z prawidłową masą ciała. Bezwzględnie dla wszystkich, którzy lubią smacznie i zdrowo zjeść. Pakiet zbilansowanych posiłków dzięki którym będziesz cieszyć się świetnym wyglądem i doskonałym samopoczuciem.

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Wykluczasz w swoim żywieniu gluten oraz nabiał odzwierzęcy - spróbuj naszych zestawów diety Free Harmony, dostępnych również bez mięsa i ryb lub z rybami ale bez mięsa.

Potrzebujesz więcej białka - wybierz nasz wariant diety SPORT.

Tydzień 25-31.10.2021

Poniedziałek:

No1 Owsianka z pieczonymi jabłkami i migdałową kruszonką 

No2 Sałatka z bobem, ziemniaczkami, ogórkiem małosolnym, rzodkiewką, rukolą z sosem musztardowym

No3 Klopsiki drobiowe z imbirem z makaronem ryżowym w sosie słodko-kwaśnym

No4 Domowy kisiel wiśniowy

No5 Krem pomidorowy z mango i imbirem 

Wtorek:

No1 Bruschetta caprese na pełnoziarnistym chlebie

No2  Malinowy koktajl z mleczkiem kokosowym, guaraną i ksylitolem

No3 Schab w sosie z suszonych śliwek z pieczonymi ziemniaczkami i surówką z białej kapusty

No4 Wegańskie fit monte 

No5 Sałatka z kalafiorem romanesco, kukurydzą, białą rzodkwią i prażonym słonecznikiem 

Środa:

No1 Pasztet z dziczyzny z chlebkiem żytnim na zakwasie, ogórkiem kiszonym i słupkami kalarepy

No2 Fit ciasto truskawkowe 

No3 Gnocchi z indykiem po toskańsku ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

No4 Włoska sałatka z makaronem orzo, tuńczykiem, jarmużem, pomidorami i prażonym słonecznikiem 

No5 Delikatny krem z pieczarek z mlekiem roślinnym

Czwartek:

No1 Waniliowy pudding chia z owocami 

No2 Carpaccio z buraka z serem brie i orzechami włoskimi, sos balsamico

No3 Kurczak w sosie z zielonego groszku z ryżem i orzechową surówką z czerwonej kapusty i marchewki 

No4 Tropikalne smoothie z mango, ananasem, mięta i limonką  

No5 Azjatycka sałatka z białą kapusta, marynowanym imbirem, fasolą mung, bambusem i dressingiem z tamaryndowca 

Piątek:

No1 Sałatka z jajkiem, brokułami, liśćmi szpinaku, pomidorkami koktajlowymi i lekkim sosem jogurtowym  

No2 Smoothie wiśniowe z mango i aloesem

No3 Pełnoziarniste kaszotto grzybowe z jarmużem, oliwą truflową i parmezanem

No4 Panna cotta z nutą białej czekolady i malinami 

No5 Tajska zupa rybna z czarnym dorszem i makaronem sojowym

Sobota:

No1 Pasta z pieczonego czosnku z fasolą, natką pietruszki i za'atarem z warzywami i pełnoziarnistą grzanką    

No2  Domowe owsiane batony ze skórką pomarańczową + smoothie mango z malinami 

No3 Spaghetti bolognese z bazylią i parmezanem 

No4 Zupa botwinkowa z koperkiem i gotowanym jajkiem 

No5 Sałatka z młodą marchewką, roszponką, pomidorkami, fetą i pesto z liści rzodkiewki

Niedziela:

No1 Fit gofry z twarożkiem, owocami i naszym sosem czekoladowym   

No2 Lemoniada z grejpfruta i mięty 

No3 Wegetariańskie gołąbki z kaszą gryczaną i czerwoną soczewicą

No4 Pudding Kinder Joy w wersji fit - wegański, bez glutenu, nabiału i cukru z naszą domową pralinką 

No5 Makaron ryżowy z fasolką szparagowa, pieczonym kalafiorem, kiełkami fasoli mung i sosem z orzechów arachidowych

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij