DARMOWY E-BOOK ► Smoothie do zadań specjalnych
Dlaczego Food Harmony to
NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE
Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Free wege z Rybami

Wegetariańska dieta z rybami, bezglutenowa bez nabiału.

Rozkład makroskładników w diecie FREE WEGE Z RYBAMI:
białko 15-20%, tłuszcze 30-40%, węglowodany 40-45%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

W zestawach diety FREE WEGE Z RYBAMI znajdziesz wysokiej jakości ryby (dorsza, łososia, mirunę, sandacza, pstrąga, tuńczyka, szprotki, sardynki), owoce morza, BEZGLUTENOWE produkty zbożowe, nabiał WEGAŃSKI, jajka od szczęśliwych kur, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne. Zestaw Free- to perełka żywienia w stylu Food Harmony. Prawodopodnie jako jedyni w Polsce tworzymy zestawy łącząc eliminację glutenu, nabiału, mięsa i cukru.

Dieta bezglutenowa, bez nabiału, bez mięsa, z rybami - skierowana jest dla osób borykających się z nietolerancjami pokarmowymi, problemami z florą bakteryjną jelit, wskazana przy chorobach autoimmunologicznych. Dla tych, którzy również rezygnują ze spożycia mięsa lecz jedzą ryby. Właściwa kompozycja posiłków zapobiega niedoborom składników odżywczych oraz zapewnia energie na cały dzień, mimo eliminacyjnego charakteru zestawu. Odpowiednio zbilansowany zestaw Free Wege z rybami- dzięki rybom oraz roślinnym źródłom białka. Tworzymy w niej pyszne i ciekawe wegetariańskie substytuty mięsa.

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Zestaw diety ŚRÓDZIEMNOMORSKIEJ z wysokim udziałem cennych kwasów omega 3! Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek. Tworzymy sosy na bazie nerkowców i płatków drożdzowych osiągając posmak serowy, robimy najlepsze wegańskie twarożki z tofu lub słonecznika, a także doskonałe wege burgery, kotleciki z komosy czy chrupiące falafele.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Nie jesz glutenu, nabiału, mięsa i ryb – spróbuj nasz zestaw diety Free Wege Harmony.

Nie jesz mięsa ale jesz ryby, pełnoziarniste źródła glutenu oraz nabiał odzwierzęcy- spróbuj nasz zestaw diety Wege z rybami Harmony.

Nie jesz mięsa i ryb ale dopuszczasz gluten oraz nabiał- wypróbuj nasz zestaw diety Wege Harmony.

Minimalna masa netto zestawu to 1000 g

Tydzień 23-29.05.2022

Poniedziałek:

No1 Chleb wieloziarnisty z wędzoną pastą z suszonych pomidorów i śliwek z jajkiem i salsą ogórkową

No2 Rozgrzewające smoothie marchewkowo-pomarańczowe z imbirem

No3 Buddha bowl z dorszem, makaronem ryżowym, groszkiem cukrowym, czerwoną kapustą, białą rzodkwią i sosem miodowo-czosnkowym

No4 Gruszki w cieście migdałowym

No5 Sałatka z ryżem, pieczonym kalafiorem, warzywami, granatem i sosem tahini

Wtorek:

No1 Bircher Muesli

No2 Delikatny krem z cukinii i awokado z komosa ryżową

No3 Mielony kotlet z soczewicy z puree ziemniaczanym z natką pietruszki i surówką z kiszonych buraków z marchewką i orzechami włoskimi

No4 Fit Ferrero Rocher, truskawki

No5 Zielona sałatka z kalarepą, gotowaną czerwoną cebulą w sosie limonkowym, grillowanym ogórkiem, pstrągiem i winegret

Środa:

No1 Gryczany chlebek bananowy z wegańskim twarożkiem waniliowym i konfiturą bananowo- pomarańczową z chia

No2 Orzeźwiające zielone smoothie z ogórkiem, szpinakiem, natka pietruszki, kiwi i siemieniem lnianym

No3 Naleśniki gryczane z komosą, grillowanym miętusem, blanszowaną kapustą czerwoną, prażonym słonecznikiem i sosem czosnkowym

No4 Sałatka z falafelem, pieczonymi rzodkiewkami, pomidorkami, roszponką i dressingiem bazyliowo-miętowym

No5 Dyniowe risotto z pieczarkami, czerwoną papryką i natką pietruszki

Czwartek:

No1 Focaccia bezglutenowa z rozmarynem i pomidorami koktajlowymi, tapenada oliwkowa i warzywa

No2 Smoothie z ananasa, mango, szpinaku, natki pietruszki i daktyli z imbirem

No3 Pulpeciki warzywne z komosą w kremowym sosie szpinakowym z ryżem pełnoziarnistym i marchewką pieczoną w sezamie

No4 Truskawkowe wegańskie tiramisu

No5 Afrykański gulasz z masłem orzechowym, czerwoną fasolą i komosą

Piątek:

No1 Czekoladowa gryczanka z daktylami i wiśniami

No2 Sałatka z jajkiem, komosą, roszponką, grillowanymi pieczarkami, pomidorkami i szczypiorkiem

No3 Dorsz zapiekany z pomidorami i wegańskim serem z makaronem bezglutenowym

No4 Jagielnik z galaretką z czarnej porzeczki

No5 Kasza jaglana z batatem, jarmużem, czerwoną papryką i wegańską fetą

Sobota:

No1 Sałatka z bezglutenowymi grzankami i wegańskim kozim serem z rozmarynem i ciecierzycą

No2 Ogórkowy detox z chia, limonki i bazylii

No3 Gnocchi z wegańskim sosem śmietanowym ze szparagami, suszonymi pomidorami i szpinakiem

No4 Mango sticky rice

No5 Zapiekanka ziemniaczana z pieczarkami i cebulką

Niedziela:

No1 Nocna owsianka z suszonymi morelami i orzechami

No2 Sałatka z botwinką, granatem, rukolą, wegańską fetą i sosem miodowo-musztardowym

No3 Dorsz z sosem pomidorowym z bazylią, pieczonymi ziemniaczkami i surówką z białej kapusty

No4 Brownie z batatów z białą czekoladą i jagodami goji

No5 Tarta gryczana z brokułami, pomidorkami i czerwoną cebulką

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij