Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Niski IG

Dieta z niskim indeksem glikemicznym

Rozkład makroskładników w diecie NISKI IG:
białko 20-25 %, tłuszcze 35-45%, węglowodany 35-45%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal/ 2000 kcal / 2500 kcal

Borykasz się z problemem insulinooporności czy cukrzycy? Zadbaj o swoje zdrowie i wybierz właśnie tą dietę- Niski IG w pysznym stylu Food Harmony!

Stosowanie diety o niskim indeksie glikemicznym jest szczególnie istotne dla osób z insulinoopornością oraz cukrzycą. Jest to także doskonały sposób prewencji rozwoju tego typu problemów w przyszłości.  Stabilny poziom cukru we krwi to brak spadków energii przez cały dzień, co przekłada się na lepsze samopoczucie. Dietę rekomendujemy również osobom, które chcą po prostu zminimalizować ilość cukru prostego nawet w jego owocowych źródłach.

Przygotowaliśmy 4 posiłkowy zestaw diety, aby trzustka mogła odpocząć od wyrzutów insuliny. Składniki tej diety dobieramy na podstawie wartości IG, bazując na produktach o niskim i średnim IG, czyniąc potrawę o akceptowalnym ładunku glikemicznym. Dieta zawiera gluten w jego pełnoziarnistych źródłach i wartościowy nabiał, jaja, a także ryby i mięso. Obowiązkowym elementem diety są warzywa, kiszonki, super foods i cenne tłuszcze, będące źródłem kwasów omega 3. Błonnik pokarmowy i tłuszcz zadbają w diecie o spowolnienie procesu wchłaniania glukozy z przewodu pokarmowego ograniczając jej nadmierny wzrost we krwi.

Informacja dodatkowa dla osób chorych:

Dieta jest istotnym elementem terapii problemów takich jak insulinooporność czy cukrzyca, natomiast należy pamiętać, iż u osób chorych dieta powinna być każdorazowo dostosowywana indywidualnie z pomocą dietetyka i lekarza prowadzącego. Nie należy rezygnować z jakichkolwiek dotychczasowo otrzymanych zaleceń lekarskich oraz samodzielnie modyfikować leczenia farmakologicznego.  W przypadku jakichkolwiek wątpliwości do co zasadności stosowania diety „Niski IG” zapraszamy do kontaktu z naszymi dietetyczkami: 577-939-222.

Tydzień 25-31.10.2021

Poniedziałek:

No1 Owsianka z pieczonymi jabłkami i migdałową kruszonką 

No2 Sałatka z bobem, ziemniaczkami, ogórkiem małosolnym, rzodkiewką, rukolą z sosem musztardowym

No3 Klopsiki drobiowe z imbirem z makaronem ryżowym w sosie słodko-kwaśnym 

No4 Krem pomidorowy z mango, imbirem i orzechami nerkowca 

Wtorek:

No1 Bruschetta caprese na pełnoziarnistym chlebie

No2  Malinowy koktajl z mleczkiem kokosowym, guaraną i ksylitolem

No3 Schab faszerowany w sosie z suszonych śliwek z kaszą pęczak i surówką z białej kapusty

No4 Sałatka jajkiem, kalafiorem romanesco, kukurydzą, białą rzodkwią i prażonym słonecznikiem 

Środa:

No1 Pasztet z dziczyzny z chlebkiem żytnim na zakwasie, ogórkiem kiszonym i słupkami kalarepy

No2 Włoska sałatka z ryżem pełnoziarnistym, tuńczykiem, jarmużem, pomidorami i prażonym słonecznikiem 

No3 Gnocchi z indykiem po toskańsku ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

No4 Wegańskie curry z ciecierzycą i kalafiorem 

Czwartek:

No1 Waniliowy pudding chia z owocami 

No2 Azjatycka sałatka z białą kapusta, marynowanym imbirem, edamame, bambusem i dressingiem z tamaryndowca

No3 Kurczak w sosie z zielonego groszku z ryżem pełnoziarnistym i orzechową surówką z czerwonej kapusty i marchewki  

No4 Pstrąg z oliwkowo-koperkową salsą i pieczonymi warzywami

Piątek:

No1 Sałatka z jajkiem, brokułami, liśćmi szpinaku, pomidorkami koktajlowymi i lekkim sosem jogurtowym  

No2 Panna cotta z gorzką czekoladą i malinami 

No3 Pełnoziarniste kaszotto grzybowe z jarmużem, oliwą truflową i parmezanem

No4 Tajska zupa rybna z czarnym dorszem i makaronem sojowym

Sobota:

No1 Pasta z pieczonego czosnku z fasolą, natką pietruszki i za'atarem z warzywami i pełnoziarnistą grzanką    

No2  Zupa botwinkowa z koperkiem i gotowanym jajkiem 

No3 Spaghetti bolognese z bazylią i parmezanem 

No4 Sałatka z pęczakiem, młodą marchewką, roszponką, pomidorkami, fetą i pesto z liści rzodkiewki

Niedziela:

No1 Fit gofry z twarożkiem, owocami i naszym sosem czekoladowo-orzechowym    

No2 Wiosenna sałatka z papryką, orzechami nerkowca, pomidorkami, grillowaną rzodkiewką i dipem bazyliowym 

No3 Wegetariańskie gołąbki z kaszą gryczaną i czerwoną soczewicą

No4 Makaron ryżowy z fasolką szparagowa, pieczonym kalafiorem, kiełkami fasoli mung i sosem z orzechów arachidowych

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij