DARMOWY E-BOOK ► Smoothie do zadań specjalnych
Dlaczego Food Harmony to
NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE
Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Wege z rybami

Dieta wegetariańska z rybami

Rozkład makroskładników w diecie WEGE Z RYBAMI:
białko 15-20 %, tłuszcze 35-40%, węglowodany 50 %.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

W zestawach diety WEGE Z RYBAMI znajdziesz wysokiej jakości ryby (dorsza, łososia, mirunę, sandacza, pstrąga, tuńczyka, szprotki, sardynki), owoce morza, nabiał, jajka od szczęśliwych kur, pełnoziarniste produkty zbożowe, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne tofu i mleka roślinne.

Dieta skierowana zarówno dla osób z nadwagą jak i z prawidłową masą ciała. Bezwzględnie dla wszystkich, którzy lubią smacznie i zdrowo zjeść ale wykluczają mięso. Pakiet zbilansowanych posiłków dzięki którym będziesz cieszyć się świetnym wyglądem i doskonałym samopoczuciem. Dieta ma charakter śródziemnomorski.

Dieta BEZ MIĘSA, Z RYBAMI. Odpowiednio zbilansowana dzięki rybom i roślinnym źródłom białka z dużym udziałem najzdrowszych kwasów Omega 3. Tworzymy w niej pyszne i ciekawe wegetariańskie substytuty mięsa, a także przygotowujemy smaczne i zdrowe rybki.

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek. Obiecujemy, że takich posiłków pozazdroszczą Ci nawet zatwardziali mięsożercy.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczneumiejętności!

Wykluczasz w swoim żywieniu mięso i ryby- spróbuj naszych zestawów diety Wege Harmony.

Eliminujesz mięso oraz gluten i nabiał- wypróbuj zestawu diety Free Wege z rybami.

Minimalna masa netto zestawu to 1000 g

Tydzień 27.06-03.07.2022

Poniedziałek:

No1 Omlet z duszonymi porami i serem brie z bagietką z ziarnami i warzywami

No2 Smoothie mango, truskawka, daktyle, kurkuma, chili

No3 Meksykański buddha bowl z salicornią, czarną fasolą, awokado i warzywami, dressing z kolendry

No4 Pieczone jabłko faszerowane kaszą jaglaną z rodzynkami, miodem, orzechami włoskimi i migdałami

No5 Curry z dorsz, pak choi, groszkiem cukrowym i pomidorami pelati

Wtorek:

No1 Croissant z jajkiem poszetowym, awokado, sałatą rzymską z pomidorem i pestkami słonecznika

No2 Oczyszczająco nawadniający koktajl sirtuinowy

No3 Tagliatelle z karczochami i gorgonzolą

No4 Przekąska z fig suszonych, mozzarelli, oliwek i winogron

No5 Wegetariański bulion limonkowy z tofu, pędami bambusa i cebulką dymką

Środa:

No1 Kakaowe naleśniki orkiszowe z prażonymi jabłkami z cynamonem i twarożkiem

No2 Grillowana cykoria z mikrogroszkiem, wędzonym pstrągiem, orzechami pekan, dressing pomarańczowy

No3 Kotlet z soczewicy na ziemniaczanym puree z frytkami z pietruszki, ziemniakiem truflowym, suszonymi morelami, surówka z kiszonej kapusty

No4 Czekoladowy torcik z kalafiora na spodzie z orzechów laskowych

No5 Lekkie risotto ze szparagami i natka pietruszki

Czwartek

No1 Pasta z tuńczyka z chlebem żytnim pełnoziarnistym i ogórkiem kiszonym

No2 Energetyzujący koktajl ananasowy z zieloną herbatą matcha i imbirem

No3 Wegetariański gulasz marokański z masłem orzechowym, ciecierzycą i ziemniakami w mundurkach

No4 Tradycyjna kaszka manna z konfiturą truskawkową

No5 Sałatka z pieczonym bakłażanem, mozzarellą, kiełkami słonecznika z dipem z pieczonej papryki

Piątek:

No1 Owsianka z karmelizowanymi gruszkami i orzechami włoskimi

No2 Smoothie mango, banan, jabłko, jagody goji

No3 Sandacz z pieczoną dynią i surówką z białej kapusty i koperku

No4 Carpaccio z sezonowymi owocami i serem brie

No5 Delikatny krem z białych warzyw z fasolą białą i oliwą truflową

Sobota:

No1 Muffinki jajeczne z kalafiorem i ziołami, serek ricotta ze szczypiorkiem

No2 Świeże owoce w gorzkiej czekoladzie

No3 Tofu w chrupiącej panierce z domowym sosem BBQ i opiekanymi ziemniakami

No4 Hummus z kolendry i orzeszków ziemnych z słupkami warzyw

No5 Sałatka z makaronowymi kokardkami, soczewicą, awokado, dressing z kaparów i tahini

Niedziela:

No1 Racuchy z jabłkami z jogurtem greckim, musem owocowym i owocami

No2 Sałatka z burakiem, groszkiem, serem fetą i sosem chrzanowym

No3 Grillowany dorsz z ryżem, warzywami sauté i sosem mango

No4 Orzechowe kulki mocy z owocami

No5 Tarta gryczana ze szpinakiem, serem fetą i pomidorkami koktajlowymi

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij