DARMOWY E-BOOK ► Smoothie do zadań specjalnych
Dlaczego Food Harmony to
NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE
Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Dieta SPORT harmony

Kompozycja posiłków opracowana przez dietetyka sportowego

Rozkład makroskładników w diecie SPORT:
białko 25-30%, tłuszcze 35-45%, węglowodany 30-40%.

1500 kcal/ 1800 kcal/ 2000 kcal/ 2500 / 3000 kcal

Zestaw diety SPORT- to specjalistyczna kompozycja posiłków opracowana przez dietetyka sportowego przy konsultacjach ze sportowcami oraz aktywnymi podopiecznymi. Przedstawiamy Ci dietę, dzięki której zoptymalizujesz efekty treningów! Redukcja tkanki tłuszczowej, kształtowanie masy mięśniowej, zwiększenie energii i dobre samopoczucie osiągniesz doświadczając wyjątkowego smaku diety. Zestaw jest wyjątkowo sycący, ponieważ nie zawiera lekkich smoothie i klasycznych przekąsek. To najbardziej wytrawna kompozycja diety za wyjątkiem naszego postu warzywno-owocowego.

W diecie SPORT otrzymasz zawsze pyszne białkowo-tłuszczowe śniadania dzięki którym przyśpieszysz poranny metabolizm, a także włączysz potrzebną kontrolę glikemii. Kolejne posiłki stanowią pełnowartościowe kompozycje produktów dostarczających białko, tłuszcz NNKT oraz węglowodany złożone. Dzień diety Sport kończysz kolacją węglowodanową w celu regeneracji nocnej oraz zwiększenia zasobów energii w postaci glikogenu. Każdy posiłek wzbogacony jest dużą ilością warzyw, a także kiszonkami naszej produkcji jako źródła niezbędnych witamin, składników mineralnych oraz antyoksydantów. W tym składników wspierających mikroflorę jelit.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Minimalna masa netto zestawu to 1000 g

Tydzień 23-29.05.2022

Poniedziałek:

No1 Chleb wieloziarnisty z wędzoną pastą z suszonych pomidorów i śliwek z jajkiem i salsą ogórkową

No2 Proteinowy deser gruszkowy z twarożkiem i migdałami

No3 Buddha bowl z kurczakiem, makaronem ryżowym, groszkiem cukrowym, czerwoną kapustą, białą rzodkwią i sosem miodowo-czosnkowym

No4 Dorsz po śródziemnomorsku z cukinią, papryką i bakłażanem

No5 Sałatka z ryżem, pieczonym kalafiorem, warzywami, granatem i sosem tahini

Wtorek:

No1 Zielona sałatka z kurczakiem, kalarepą, gotowaną czerwoną cebulą w sosie limonkowym, grillowanym ogórkiem i winegret

No2 Proteinowe bircher muesli

No3 Wołowina w sosie z czerwonego wina z puree ziemniaczanym z natką pietruszki i surówką z kiszonych buraków z marchewką i orzechami włoskimi

No4 Szpinakowe naleśniki z twarożkiem i wędzonym łososiem

No5 Curry z batatem, fasolką szparagową i mlekiem kokosowym

Środa:

No1 Sałatka z grillowanym oscypkiem, chorizo, pieczonymi rzodkiewkami i pomidorkami, dressing żurawinowy

No2 Gryczany chlebek bananowy z twarożkiem waniliowym i konfiturą bananowo- pomarańczową z chia

No3 Tortilla pełnoziarnista z kaszą pęczak, grillowanym indykiem, blanszowaną kapustą czerwoną, prażonym słonecznikiem i sosem czosnkowym

No4 Kotleciki rybne z sałatką z ogórków z kolendrą i sosem słodko-kwaśnym

No5 Dyniowe risotto z pieczarkami, czerwoną papryką i natką pietruszki

Czwartek:

No1 Tapenada oliwkowa z domową szynką bez konserwantów i chlebkiem czystoziarnistym z warzywami

No2 Truskawkowe proteinowe tiramisu

No3 Wieprzowina w kremowym sosie szpinakowym z ryżem pełnoziarnistym i marchewką pieczoną w sezamie

No4 Sałatka grecka z fetą, ogórkiem, pomidorkami, oliwkami i czerwoną cebulą

No5 Afrykański gulasz z masłem orzechowym, czerwoną fasolą i komosą ryżową

Piątek:

No1 Wytrawne placuszki z cukinii z kurczakiem, serem cheddar i dipem pomidorowym

No2 Proteinowa czekoladowa gryczanka z daktylami i wiśniami

No3 Dorsz zapiekany z pesto, pomidorami i mozzarellą z makaronem tagliatelle

No4 Sałatka z jajkiem, komosą, roszponką, grillowanymi pieczarkami, pomidorkami i szczypiorkiem

No5 Wegetariański burger z kaszy jaglanej

Sobota:

No1 Jaja sadzone na duszonych pomidorach z pieczonym boczkiem

No2 Proteinowe Mango sticky rice

No3 Gnocchi z wegańskim sosem śmietanowym z kurczakiem, szparagami, suszonymi pomidorami i szpinakiem

No4 Sałatka z granatem i warzywami oraz pełnoziarnistą grzanką z kozim serem i rozmarynem

No5 Zapiekanka ziemniaczana z pieczarkami i cebulką

Niedziela:

No1 Sałatka z dorszem, marchewką pieczoną w pesto, papryką, cukinią i pomidorkami

No2 Nocna owsianka z suszonymi morelami i orzechami

No3 Kurczaka faszerowany szpinakiem i pomidorami suszonymi z sosem pomidorowym z bazylią, pieczonymi ziemniaczkami i surówką z białej kapusty

No4 Bao z szarpaną wieprzowiną i warzywami

No5 Tarta gryczana z brokułami, pomidorkami i czerwoną cebulką

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij