Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Dieta SPORT harmony

Kompozycja posiłków opracowana przez dietetyka sportowego

Rozkład makroskładników w diecie SPORT:
białko 25-30%, tłuszcze 35-45%, węglowodany 30-40%.

1500 kcal/ 1800 kcal/ 2000 kcal/ 2500 / 3000 kcal

Zestaw diety SPORT- to specjalistyczna kompozycja posiłków opracowana przez dietetyka sportowego przy konsultacjach ze sportowcami oraz aktywnymi podopiecznymi. Przedstawiamy Ci dietę, dzięki której zoptymalizujesz efekty treningów! Redukcja tkanki tłuszczowej, kształtowanie masy mięśniowej, zwiększenie energii i dobre samopoczucie osiągniesz doświadczając wyjątkowego smaku diety. Zestaw jest wyjątkowo sycący, ponieważ nie zawiera lekkich smoothie i klasycznych przekąsek. To najbardziej wytrawna kompozycja diety za wyjątkiem naszego postu warzywno-owocowego.

W diecie SPORT otrzymasz zawsze pyszne białkowo-tłuszczowe śniadania dzięki którym przyśpieszysz poranny metabolizm, a także włączysz potrzebną kontrolę glikemii. Kolejne posiłki stanowią pełnowartościowe kompozycje produktów dostarczających białko, tłuszcz NNKT oraz węglowodany złożone. Dzień diety Sport kończysz kolacją węglowodanową w celu regeneracji nocnej oraz zwiększenia zasobów energii w postaci glikogenu. Każdy posiłek wzbogacony jest dużą ilością warzyw, a także kiszonkami naszej produkcji jako źródła niezbędnych witamin, składników mineralnych oraz antyoksydantów. W tym składników wspierających mikroflorę jelit.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Tydzień 25-31.10.2021

Poniedziałek:

No1 Sałatka z pieczonym łososiem, warzywami i sosem jogurtowo-pietruszkowym 

No2 Proteinowa owsianka z pieczonymi jabłkami i migdałową kruszonką

No3 Klopsiki drobiowe z imbirem z makaronem ryżowym w sosie słodko-kwaśnym

No4 Sałatka z bobem, wieprzowiną, ziemniaczkami, ogórkiem małosolnym, rzodkiewką, rukolą z sosem musztardowym

No5 Risotto z brokułami, natką pietruszki i orzechami włoskimi

Wtorek:

No1 Caprese z mozarellą, kurczakiem, awokado i bazylią

No2 Proteinowe fit monte

No3 Schab w sosie z suszonych śliwek z pieczonymi ziemniaczkami i surówką z białej kapusty

No4 Sałatka z jajkiem, kalafiorem romanesco, kukurydzą, białą rzodkwią i prażonym słonecznikiem 

No5 Makaron pełnoziarnisty z sosem cukiniowym  i parmezanem 

Środa:

No1 Pasztet z dziczyzny z chlebkiem czystoziarnistym, ogórkiem kiszonym i słupkami kalarepy

No2 Fit ciasto z truskawkami, shake proteinowy 

No3 Gnocchi z indykiem po toskańsku ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

No4 Włoska sałatka z makaronem orzo, tuńczykiem, jarmużem, pomidorami i prażonym słonecznikiem 

No5 Wegańskie curry z ciecierzycą i kalafiorem

Czwartek:

No1 Carpaccio z buraka z polędwiczką wieprzową, serem brie i orzechami włoskimi, sos balsamico  

No2 Waniliowy pudding chia z owocami 

No3 Kurczak w sosie z zielonego groszku z kuskusem i orzechową surówką z czerwonej kapusty i marchewki 

No4 Pstrąg z oliwkowo-koperkową salsą i pieczonymi warzywami 

No5 Azjatycka sałatka z fasola mung, białą kapusta, marynowanym imbirem, edamame, bambusem i dressingiem z tamaryndowca 

Piątek:

No1 Sałatka z jajkiem, brokułami, liśćmi szpinaku, pomidorkami koktajlowymi i lekkim sosem jogurtowym  

No2 Proteinowa panna cotta z nutą białej czekolady i malinami 

No3 Pełnoziarniste kaszotto grzybowe z jarmuże, oliwą truflową, wołowiną i parmezanem

No4 Tajska zupa rybna z czarnym dorszem i makaronem sojowym 

No5 Tortilla z grillowanymi szparagami, groszkiem cukrowym, orzechami nerkowca i orzechowym sosem curry 

Sobota:

No1 Sałatka z młodą marchewką, roszponką, pomidorkami, kurczakiem i pesto z liści rzodkiewki    

No2 Deser twarogowy na owsianym spodzie ze skórką pomarańczową i musem mango z malinami 

No3 Spaghetti bolognese z bazylią i parmezanem 

No4 Zupa botwinkowa z koperkiem i gotowanym jajkiem 

No5 Pasta z pieczonego czosnku z fasolą, natką pietruszki i za'atarem z warzywami i pełnoziarnistą grzanką 

Niedziela:

No1 Wiosenna sałatka z pieczonym indykiem, papryką, orzechami nerkowca, pomidorkami, grillowaną rzodkiewką i dipem bazyliowym

No2 Fit gofry z proteinowym twarożkiem, owocami i naszym sosem czekoladowym  

No3 Gołąbki z kaszą gryczaną, wieprzowiną i sosem pomidorowym 

No4 Frytki z batatów z marynowaną kaczką, salsą mango i warzywami

No5 Makaron ryżowy z fasolką szparagowa, pieczonym kalafiorem, kiełkami fasoli mung i sosem z orzechów arachidowych

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij