Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Free wege z Rybami

Wegetariańska dieta z rybami, bezglutenowa bez nabiału.

Rozkład makroskładników w diecie FREE WEGE Z RYBAMI:
białko 15-20%, tłuszcze 30-40%, węglowodany 40-45%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

W zestawach diety FREE WEGE Z RYBAMI znajdziesz wysokiej jakości ryby (dorsza, łososia, mirunę, sandacza, pstrąga, tuńczyka, szprotki, sardynki), owoce morza, BEZGLUTENOWE produkty zbożowe, nabiał WEGAŃSKI, jajka od szczęśliwych kur, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne. Zestaw Free- to perełka żywienia w stylu Food Harmony. Prawodopodnie jako jedyni w Polsce tworzymy zestawy łącząc eliminację glutenu, nabiału, mięsa i cukru.

Dieta bezglutenowa, bez nabiału, bez mięsa, z rybami - skierowana jest dla osób borykających się z nietolerancjami pokarmowymi, problemami z florą bakteryjną jelit, wskazana przy chorobach autoimmunologicznych. Dla tych, którzy również rezygnują ze spożycia mięsa lecz jedzą ryby. Właściwa kompozycja posiłków zapobiega niedoborom składników odżywczych oraz zapewnia energie na cały dzień, mimo eliminacyjnego charakteru zestawu. Odpowiednio zbilansowany zestaw Free Wege z rybami- dzięki rybom oraz roślinnym źródłom białka. Tworzymy w niej pyszne i ciekawe wegetariańskie substytuty mięsa.

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Zestaw diety ŚRÓDZIEMNOMORSKIEJ z wysokim udziałem cennych kwasów omega 3! Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek. Tworzymy sosy na bazie nerkowców i płatków drożdzowych osiągając posmak serowy, robimy najlepsze wegańskie twarożki z tofu lub słonecznika, a także doskonałe wege burgery, kotleciki z komosy czy chrupiące falafele.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Nie jesz glutenu, nabiału, mięsa i ryb – spróbuj nasz zestaw diety Free Wege Harmony.

Nie jesz mięsa ale jesz ryby, pełnoziarniste źródła glutenu oraz nabiał odzwierzęcy- spróbuj nasz zestaw diety Wege z rybami Harmony.

Nie jesz mięsa i ryb ale dopuszczasz gluten oraz nabiał- wypróbuj nasz zestaw diety Wege Harmony.

* Dieta Free Wege z Rybami nie jest rekomendowana dla osób chorujących na celiakię.

Tydzień 26.07-01.08.2021

Poniedziałek:

No1 Pasta z kukurydzy i chili z chlebkiem gryczanym i grillowanymi marchewkami   

No2 Koktajl z mango, pomarańczy i kurkumy 

No3 Masala z dorszem, kalafiorem, bakłażanem i ryżem   

No4 Deser chia z mlekiem roślinnym i musem porzeczkowym 

No5 Sałatka z komosą, wegańską fetą, papryką, oliwkami i dressingiem z suszonych pomidorów    

Wtorek:

No1 Pancakes z kokosowym twarożkiem i musem jagodowym

No2 Makaron z cukinii z wędzonym łososiem, cieciorką, pomidorkami koktajlowymi i bazyliowym pesto

No3 Bezglutenowe Spaghetti a'la Puttanesca z warzywami

No4 Smoothie truskawkowo-wiśniowe z żurawiną

No5 Zupa Tom Kha z grzybami mun i warzywami  

Środa:

No1 Pasta z pieczarek i jajek, ogórek kiszony, chlebek bezglutenowy 

No2 Sirtuinowy koktajl borówkowy z melisą i daktylami 

No3 Miętus z sosem tzatziki, pieczonymi warzywami i łódeczkami z batatów

No4 Fit deser Leśny mech z granatem z wegańskim jogurtem i bezglutenowym biszkoptem

No5 Sałatka z makaronem bezglutenowym, brokułem, fasolką, nerkowcami i dressingiem z pietruszkowym pesto  

Czwartek:

No1 Muffinki jajeczne z warzywami i serem wegańskim w cukiniowej otoczce z chlebkiem bezglutenowym i pastą z kalafiora 

No2 Mus gruszkowy z siemienia lnianego  z mleczkiem kokosowym

No3 Makaron ryżowy z marynowanym tempehem i warzywami  

No4 Pieczony ziemniak faszerowany wegańskim twarożkiem z czosnkiem i koperkiem + kapusta kiszona na odporność 

No5 Wegańska zupa grzybowa z prażonymi orzechami laskowymi 

Piątek:

No1 Wegański smalec z białej fasoli z wędliną bez konserwantów z chlebem bezglutenowym i warzywami   

No2 Koktajl wiśniowo-bananowy z kaszą jaglaną i mlekiem ryżowym 

No3 Pulpeciki rybne  w trawie cytrynowej z mleczkiem kokosowym i groszkiem cukrowym strączkowym, kasza bulgur z fasolką mung

No4 Spring Rollsy z tofu i dipem sezamowym  

No5 Sałatka z pieczoną dynią, burakiem, jarmużem, papryką i sosem musztardowym 

Sobota:

No1 Bezglutenowe tosty z guacamole i jajkiem w koszulce i warzywami      

No2  Wiosenna sałatka z pieczoną rzodkiewką, ciecierzycą, papryką, pomidorkami i miętowym dressingiem  

No3 Wegetariańska paella z warzywami i wędzonym tofu   

No4 Fit tarta z budyniem i owocami  

No5 Kluseczki ziemniaczane z zielonym groszkiem w sosie kokosowym z grillowaną marchewką z chili    

Niedziela:

No1 Wegańskie placuszki twarogowe z rodzynkami i sosem mango     

No2 Sałatka z wędzoną makrelą, fasolką szparagową, pomidorkami, ogórkiem małosolnym, szpinakiem i prażonym słonecznikiem, dressing musztardowo-cytrynowy  

No3 Kotleciki z soczewicy w sosie pomidorowo-paprykowym z pieczonymi ziemniaczkami i wiosenną surówką z selera naciowego i czerwonej kapusty 

No4 Smoothie truskawkowo-limonkowe 

No5 Zupa krem z pieczonego czosnku z grzankami

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij