Dlaczego Food Harmony to
NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE
Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Wege harmony

Dieta wegetariańska

Rozkład makroskładników w diecie WEGE:
białko 10-15%, tłuszcze 30-40%, węglowodany 50-60%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

W zestawach diety WEGE znajdziesz wysokiej jakości nabiał, jajka od szczęśliwych kur, pełnoziarniste produkty zbożowe, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne tofu i mleka roślinne.

Dieta skierowana zarówno dla osób z nadwagą jak i z prawidłową masą ciała. Bezwzględnie dla wszystkich, którzy lubią smacznie i zdrowo zjeść ale wykluczają mięso i ryby. Pakiet zbilansowanych posiłków dzięki którym będziesz cieszyć się świetnym wyglądem i doskonałym samopoczuciem.

Dieta BEZ MIĘSA, BEZ RYB. Odpowiednio zbilansowana dzięki roślinnym źródłom białka. Tworzymy w niej pyszne i ciekawe wegetariańskie substytuty mięsa.

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek. Obiecujemy, że takich posiłków pozazdroszczą Ci nawet zatwardziali mięsożercy.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Wykluczasz w swoim żywieniu jedynie mięso ale lubisz ryby- spróbuj naszych zestawów diety Wege z rybami Harmony.

Eliminujesz mięso, ryby ale i gluten i nabiał- wypróbuj zestawu diety Free Wege.

Potrzebujesz więcej białka - wybierz nasz wariant diety SPORT.

Tydzień 17-23.01.2022

Poniedziałek:

No1 Jaglanka chałwowa na mleku migdałowym

No2 Koktajl z pomarańczy, szpinaku, natki pietruszki, imbiru i daktyli

No3 Nasi Goreng - ryż brązowy z warzywami po indonezyjsku z orzechami

No4 Grillowane warzywa z fetą, rukola i bazylią

No5 Delikatne curry z koperkiem, ziemniakami i białą fasolą

Wtorek:

No1 Pasta dyniowa z suszonymi pomidorami, jajkiem i chlebkiem żytnim na zakwasie i warzywami

No2 Jogurt naturalny z sałatką owocową

No3 Penne w kremowym sosie z kurkami, szpinakiem i natką pietruszki

No4 Karmelowa wegańska tarta na migdałowym spodzie (karmel z daktyli i masła orzechowego)

No5 Tajska sałatka z tofu, warzywami i orzeszkami z dressingiem limonkowo-sojowym

Środa:

No1 Owsiane muffinki z jagodami i waniliowym twarożkiem

No2 Sałatka z pieczonymi batatami, papryką, pomidorkami, granatem i sosem tahini

No3 Kotleciki z soczewicy w sosie musztardowym z selerowym puree i marchewką z groszkiem

No4 Zapiekanka gryczana z cukinią, szpinakiem i orzechami nerkowca

No5 Delikatny krem z białych warzyw z pietruszkowym pesto

Czwartek:

No1 Fit burger z chleba z kalafiora z warzywami, naszym wegańskim majonezem i awokado

No2 Smoothie bananowo-pomarańczowe z mango

No3 Makaron ryżowy z marynowanym tofu i bobem w stylu azjatyckim

No4 Ciasto marchewkowo-gryczane z cynamonem i imbirem z wegańskim sosem karmelowym

No5 Tatar z boczniaka z burakiem, oliwą i fenkułem

Piątek:

No1 Fit gofry z kremem cytrynowym i musem malinowym

No2 Sałatka z kozim serem, czarną soczewicą, jabłkiem, selerem naciowym i orzechami włoskimi

No3 Kotleciki warzywne w kremowym sosie z suszonych pomidorów z kaszą bulgur i fasolką szparagową

No4 Ptasie Mleczko z galaretką wiśniową na agarze i gorzką czekoladą

No5 Zupa krem z zielonych warzyw z tymiankiem

Sobota:

No1 Najlepsza kanapka z ajwarem, szpinakiem i pieczonymi boczniakami

No2 Rozgrzewające smoothie z masłem orzechowym, cynamonem i skórką pomarańczową

No3 Pulpeciki z ciecierzycy w domowym sosie BBQ z pieczonymi batatami i surówką z kapusty, kalarepy i rzodkiewki

No4 Ciasto jogurtowe ze śliwkami

No5 Sałatka z jajkiem, brokułami, kukurydzą, fasolką, kiełkami i prażonym słonecznikiem, dressing jogurtowy

Niedziela:

No1 Czekoladowa owsianka z malinami

No2 Quiche z cebulą, pieczarkami i duszonym porem

No3 Tofu satay w sosie orzechowym i smażonym ryżem z warzywami

No4 Bananowo-żurawinowe raffaello

No5 Sałatka z ziemniaczkami pieczonymi w pietruszkowy m pesto, rzodkiewką, pomidorkami, szpinakiem i prażonym słonecznikiem

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij