Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Free wege

Wegetariańska dieta bezglutenowa bez nabiału.

Rozkład makroskładników w diecie FREE WEGE HARMONY:
białko 10-15%, tłuszcze 35-45%, węglowodany 40%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

fit_wege_harmonyW zestawach diety FREE WEGE znajdziesz wysokiej jakości BEZGLUTENOWE produkty zbożowe, nabiał WEGAŃSKI, jajka od szczęśliwych kur, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne. Zestaw Free- to perełka żywienia w stylu Food Harmony. Prawodopodnie jako jedyni w Polsce tworzymy zestawy łącząc eliminację glutenu, nabiału, mięsa, ryb i cukru.

Dieta bezglutenowa, bez nabiału, bez mięsa, bez ryb- skierowana jest dla osób borykających się z nietolerancjami pokarmowymi, problemami z florą bakteryjną jelit, wskazana przy chorobach autoimmunologicznych. Dla tych, którzy również rezygnują ze spożycia mięsa i ryb. Właściwa kompozycja posiłków zapobiega niedoborom składników odżywczych oraz zapewnia energie na cały dzień, mimo eliminacyjnego charakteru zestawu. Odpowiednio zbilansowany zestaw Free Wege- dzięki roślinnym źródłom białka. Tworzymy w niej pyszne i ciekawe wegetariańskie substytuty mięsa

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek. Tworzymy sosy na bazie nerkowców i płatków drożdzowych osiągając posmak serowy, robimy najlepsze wegańskie twarożki z tofu lub słonecznika, a także doskonałe wege burgery, kotleciki z komosy czy chrupiące falafele.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy - lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Wykluczasz w swoim żywieniu gluten nabiał, mięso ale lubisz ryby - spróbuj naszych zestawów diety Free Wege z rybami.

Eliminujesz mięso, ryby ale dopuszczasz wartościowe źródła glutenu oraz nabiał - wypróbuj zestawu diety Wege Harmony.

* Dieta Free Wege nie jest rekomendowana dla osób chorujących na celiakię.

Tydzień 26.07-01.08.2021

Poniedziałek:

No1 Pasta z kukurydzy i chili z chlebkiem gryczanym i grillowanymi marchewkami   

No2 Koktajl z mango, pomarańczy i kurkumy 

No3 Masala z fasolką szparagową, kalafiorem, bakłażanem i ryżem   

No4 Deser chia z mlekiem roślinnym i musem porzeczkowym 

No5 Sałatka z komosą, wegańską fetą, papryką, oliwkami i dressingiem z suszonych pomidorów    

Wtorek:

No1 Pancakes z kokosowym twarożkiem i musem jagodowym

No2 Makaron z cukinii z jajkiem, cieciorką, pomidorkami koktajlowymi i bazyliowym pesto ze słonecznikiem

No3 Bezglutenowe Spaghetti a'la Puttanesca z warzywami

No4 Smoothie truskawkowo-wiśniowe z żurawiną  

No5 Zupa Tom Kha z grzybami mun i warzywami  

Środa:

No1 Pasta z pieczarek i jajek, ogórek kiszony, chlebek bezglutenowy 

No2 Sirtuinowy koktajl borówkowy z melisą i daktylami 

No3 Kotleciki z zielonego groszku z sosem tzatziki, pieczonymi warzywami i łódeczkami z batatów

No4 Fit deser Leśny mech z granatem z wegańskim jogurtem i bezglutenowym biszkoptem

No5 Sałatka z makaronem bezglutenowym, brokułem, fasolką, nerkowcami i dressingiem z pietruszkowym pesto  

Czwartek:

No1 Muffinki jajeczne z warzywami i serem wegańskim w cukiniowej otoczce z chlebkiem bezglutenowym i pastą z kalafiora 

No2 Mus gruszkowy z siemienia lnianego  z mleczkiem kokosowym

No3 Makaron ryżowy z marynowanym tempehem i warzywami

No4 Pieczony ziemniak faszerowany wegańskim twarożkiem z czosnkiem i koperkiem + kapusta kiszona na odporność 

No5 Wegańska zupa grzybowa z prażonymi orzechami laskowymi 

Piątek:

No1 Wegański smalec z białej fasoli z wędliną bez konserwantów z chlebem bezglutenowym i warzywami   

No2 Koktajl wiśniowo-bananowy z kaszą jaglaną i mlekiem ryżowym 

No3 Pulpeciki warzywne w trawie cytrynowej z mleczkiem kokosowym i groszkiem cukrowym strączkowym, kasza bulgur z fasolką mung

No4 Spring Rollsy z tofu i dipem sezamowym  

No5 Sałatka z pieczoną dynią, burakiem, jarmużem, papryką i sosem musztardowym 

Sobota:

No1 Bezglutenowe tosty z guacamole i jajkiem w koszulce i warzywami      

No2  Wiosenna sałatka z pieczoną rzodkiewką, ciecierzycą, papryką, pomidorkami i miętowym dressingiem  

No3 Wegetariańska paella z warzywami i wędzonym tofu   

No4 Fit tarta z budyniem i owocami  

No5 Kluseczki ziemniaczane z zielonym groszkiem w sosie kokosowym z grillowaną marchewką z chili    

Niedziela:

No1 Wegańskie placuszki twarogowe z rodzynkami i sosem mango    

No2 Sałatka z fasolką szparagową, prażonymi nerkowcami, pomidorkami, ogórkiem małosolnym, szpinakiem i prażonym, dressing musztardowo-cytrynowy  

No3 Kotleciki z soczewicy w sosie pomidorowo-paprykowym z pieczonymi ziemniaczkami i wiosenną surówką z selera naciowego i czerwonej kapusty 

No4 Smoothie truskawkowo-limonkowe 

No5 Zupa krem z pieczonego czosnku z grzankami

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij