Free Wege Harmony, czyli bez glutenu, bez nabiału, bez mięsa

W naszej zdrowej ofercie diety pudełkowej nie mogło zabraknąć zestawu posiłków, który kumuluje nasze wszystkie idee żywieniowe, służące naszemu doskonałemu samopoczuciu. W diecie Free Wege eliminujemy gluten, nabiał i mięso. Ryby także są wykluczane, bądź dodawane do posiłków, na życzenie klientów. Kompozycją tej diety uprawiamy najlepszą profilaktykę przeciw chorobom cywilizacyjnym i nowotworowym. Jednocześnie dostarczamy organizmowi dużą ilość przeciwutleniaczy, witamin, składników mineralnych i błonnika pokarmowego.

Wykluczając gluten, pozwalamy na regeneracje błony śluzowej jelita cienkiego, pozbywamy się uczucia „pełnego brzucha” i związanego z tym dyskomfortu. Źródła glutenu zastępujemy naturalnie bezglutenowymi kaszami, ryżem, kukurydzianymi makaronami. Wypiekamy bezglutenowe ciasta, naleśniki, chleby, bazując na mące gryczanej, ryżowej, kokosowej. Potrafimy zrobić cuda deserowe z tapioki, spody ciast będące pyszną i zdrową mieszanką różnych orzechów, bułeczki z amarantusa i wiele innych.

W zestawach diety Free Wege bazujemy na nabiale wegańskim, a więc roślinnym. Stosujemy mleka roślinne, jogurty kokosowe, sojowe, śmietanki wegańskie. Wykluczanie nabiału pochodzenia zwierzęcego sprawia, że wykluczamy powszechne alergeny (laktozę i kazeinę), ale też pozbywamy się czynników zaostrzających stan zapalny. Taki skład diety wpływa korzystnie na kondycję naszej skóry, redukuje dolegliwości trawienne, wzdęcia i uczucia pełności a przy tym pozwala cieszyć się płaskim brzuchem.

Życie w rytmie Wege Harmony pozwala odzyskać równowagę, unikając pułapek żywieniowych. Pozbawiając się spożycia mięsa, należy jednak pamiętać, że nasze ciało potrzebuje odpowiedniej ilości białka, dlatego komponując jadłospis dbamy o urozmaicone i pełnowartościowe posiłki. Uzyskujemy podaż białka na poziomie ok 15% zapotrzebowania energetycznego. Nasz zespół przygotowuje wege cuda, klopski warzywne z soczewicą, falafele, szpinakowe kotlety z tofu, burgery z batata, kuleczki z komosy ryżowej, szaszłyki warzywne lub pełne warzyw kaszotta, risotta i bezglutenowe makarony.

Free Wege Harmony, czyli dieta, w której wykluczamy gluten, nabiał, mięso i rybyDieta bezmięsna niesie ze sobą cały wachlarz korzyści dla zdrowia. Zachwalają ją nie tylko entuzjaści tego modelu żywienia ale i specjaliści z dziedziny medycyny. Prawidłowo skomponowana, pełnowartościowa dieta wegetariańska, pomaga zapobiegać wielu chorób. Dieta wegetariańska zmniejsza bowiem ryzyko wystąpienia: otyłości, cukrzycy typu 2, choroby niedokrwiennej serca, nadciśnienia tętniczego, hipercholesterolemii, nowotworów, kamicy żółciowej i nerkowej, zaparć, hemoroidów oraz próchnicy zębów.

W zestawie naszej diety bez glutenu, bez nabiału, bez mięsa znajdą się zdrowe tłuszcze, orzechy pod różną postacią, awokado, dressingi na bazie oliwy z oliwek i oleju rzepakowego, które nie poddajemy żadnej obróbce termicznej, dzięki czemu zachowuje swój wysoki udział kwasów omega 3. Lubimy warzywa, znamy ich niepowtarzalną moc i działanie, dlatego też są obowiązkowym elementem każdego naszego pudełeczka. Oczekiwaną słodkość w ciągu dnia zaspokoimy dzięki owocowym, pożywnym koktajlom, fit deserkom bez cukru i śniadaniom „na słodko”. Poczuj się lekko, zdrowo i sprawdź na sobie ten wariant diety od Food Harmony.

Nasze pudełeczka możecie też zamówić w eko opakowaniach ♻️

Najlepszy catering dietetyczny, teraz w wariancie bez glutenu, bez nabiału, bez mięsa <3

Sprawdź nasze przykładowe menu Free Wege Harmony: (to dieta, przygotowywana w dniach: 12-16.10.2020)

Poniedziałek:
#1. Bezglutenowa owsianka z mlekiem ryżowym, orzechami włoskimi, jagodami goji i siemieniem lnianym z musem z brzoskwiń, mango i ananasa
#2. Sałatka z jajeczkami przepiórczymi, burakiem, zielonym groszkiem, bezglutenowymi grzankami i sosem chrzanowym
#3. Tofu z cukinią i pieczarkami w sosie indyjskim z ryżem basmati i czarnym
#4. Ciasto gryczane z powidłami śliwkowymi
#5. Zupa kalafiorowo-koperkowa z czarnym sezamem

Wtorek:
#1. Bezglutenowa owsianka z mlekiem ryżowym, orzechami włoskimi, jagodami goji i siemieniem lnianym z musem z brzoskwiń, mango i ananasa
#2. Sałatka z jajeczkami przepiórczymi, burakiem, zielonym groszkiem, bezglutenowymi grzankami i sosem chrzanowym
#3. Tofu z cukinią i pieczarkami w sosie indyjskim z ryżem basmati i czarnym
#4. Ciasto gryczane z powidłami śliwkowymi
#5. Zupa kalafiorowo-koperkowa z czarnym sezamem

Środa:
#1. Pudding chia z granolą z kaszy gryczanej i gorzkiej czekolady i musem z czarnej porzeczki
#2. Sałatka z czerwonym ryżem, blanszowanym jarmużem, suszonymi pomidorami, bazyliowym pesto ze słonecznikiem
#3. Kotleciki z brokuła i komosy ryżowej, sos z pieczonych warzyw korzeniowych, puree z dyni, surówka z czerwonej kapusty
#4. Tarta gryczana z brokułem, papryką i cebulką
#5. Sałatka hawajska z ananasem, pieczonym batatem, makaronem bezglutenowym z dressingiem limonkowym

Czwartek:
#1. Bezglutenowa owsianka z mlekiem ryżowym, orzechami włoskimi, jagodami goji i siemieniem lnianym z musem z brzoskwiń, mango i ananasa
#2. Sałatka z jajeczkami przepiórczymi, burakiem, zielonym groszkiem, bezglutenowymi grzankami i sosem chrzanowym
#3. Tofu z cukinią i pieczarkami w sosie indyjskim z ryżem basmati i czarnym
#4. Ciasto gryczane z powidłami śliwkowymi
#5. Zupa kalafiorowo-koperkowa z czarnym sezamem

Piątek:
#1. Fritatta z papryką i szpinakiem, hummus, chleb gryczany z żurawiną
#2. Koktajl truskawkowe mango
#3. Pieczone ziemniaczki z warzywami w sosie koperkowym na białym winie i surówką z kiszonej kapusty
#4. Snickers jaglany w naszej fit wersji z karmelem z daktyli, masłem orzechowym i orzeszkami arachidowymi
#5. Makaron z cukinii z marynowanymi pieczarkami, ciecierzycą, pomidorkami , papryką i dressingiem z rukoli

Spodobało Ci się nasze Menu? Obiecujemy, że będzie pysznie!

Zapytaj nas, która dieta jest najlepsza dla Ciebie – skorzystaj z darmowej konsultacji z dietetykiem!

Katarzyna Kowalik – dietetyk i współwłaściciel Food Harmony Catering

☎️ 577 939 222
hello@cateringfoodharmony.pl
lub napisz do nas na Messenger