Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Dieta SPORT harmony

Kompozycja posiłków opracowana przez dietetyka sportowego

Rozkład makroskładników w diecie SPORT:
białko 25-30%, tłuszcze 35-45%, węglowodany 30-40%.

1500 kcal/ 1800 kcal/ 2000 kcal/ 2500 / 3000 kcal

Zestaw diety SPORT- to specjalistyczna kompozycja posiłków opracowana przez dietetyka sportowego przy konsultacjach ze sportowcami oraz aktywnymi podopiecznymi. Przedstawiamy Ci dietę, dzięki której zoptymalizujesz efekty treningów! Redukcja tkanki tłuszczowej, kształtowanie masy mięśniowej, zwiększenie energii i dobre samopoczucie osiągniesz doświadczając wyjątkowego smaku diety. Zestaw jest wyjątkowo sycący, ponieważ nie zawiera lekkich smoothie i klasycznych przekąsek. To najbardziej wytrawna kompozycja diety za wyjątkiem naszego postu warzywno-owocowego.

W diecie SPORT otrzymasz zawsze pyszne białkowo-tłuszczowe śniadania dzięki którym przyśpieszysz poranny metabolizm, a także włączysz potrzebną kontrolę glikemii. Kolejne posiłki stanowią pełnowartościowe kompozycje produktów dostarczających białko, tłuszcz NNKT oraz węglowodany złożone. Dzień diety Sport kończysz kolacją węglowodanową w celu regeneracji nocnej oraz zwiększenia zasobów energii w postaci glikogenu. Każdy posiłek wzbogacony jest dużą ilością warzyw, a także kiszonkami naszej produkcji jako źródła niezbędnych witamin, składników mineralnych oraz antyoksydantów. W tym składników wspierających mikroflorę jelit.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Tydzień 26.07-01.08.2021

Poniedziałek:

No1 Pasta z kukurydzy i chili z wędliną bez konserwantów, chlebkiem czystoziarnistym i grillowanymi marchewkami   

No2 Deser chia proteinowy z mlekiem roślinnym i musem porzeczkowym 

No3 Masala z kurczakiem, kalafiorem, bakłażanem i ryżem  

No4 Dorsz z grillowanymi warzywami i salsą brzoskwiniową

No5 Sałatka z kaszą bulgur, fetą, papryką, oliwkami i dressingiem z suszonych pomidorów   

Wtorek:

No1 Makaron z cukinii z jajkiem, łososiem wędzonym, pomidorkami koktajlowymi i bazyliowym pesto

No2 Pancakes z kremowym twarożkiem i musem jagodowym

No3 Pełnoziarniste Spaghetti a'la Puttanesca z pulpecikami wieprzowymi

No4 Zupa Tom Kha z kurczakiem i warzywami   

No5 Gnocchi w kremowym sosie z natką pietruszki  

Środa:

No1 Pate z wątróbki, pieczarek i jajek z chlebem czystoziarnistym i warzywami  

No2 Fit deser Leśny mech z granatem 

No3 Grillowana pierś z kurczaka z sosem tzatziki, pieczonymi warzywami i łódeczkami z batatów

No4 Sałatka z polędwiczką wieprzową, brokułami, fasolką i dressingiem pietruszkowym

No5 Ryż po tajsku z edamame, czerwoną papryką, porem i sosem chili-mango  

Czwartek:

No1 Muffinki jajeczne pełne warzyw  i ziół z serem cheddar i chudą wędliną w cukiniowej otoczce, sos jogurtowo-ziołowy 

No2 Quesadilla z awokado, mozzarella, chorizo i warzywami 

No3 Makaron ryżowy z wołowiną i warzywami   

No4 Pieczony ziemniak faszerowany twarożkiem z czosnkiem i koperkiem + kapusta kiszona na odporność 

No5 Warzywne curry ze szpinakiem, batatami i ciecierzycą  

Piątek:

No1 Sałatka z pstrągiem łososiowym, edamame, kapustą Pak Choi, papryką i sosem pomarańczowym z chili    

No2 Wegański smalec z białej fasoli z chlebem żytnim i warzywami 

No3 Pulpeciki rybne  w trawie cytrynowej z mleczkiem kokosowym i groszkiem cukrowym strączkowym, kasza bulgur z fasolką mung

No4 Spring Rollsy z tofu i kurczakiem  z dipem sezamowym  

No5 Makaron tagliatelle z cukinią, marchewką, bobem i bazyliowym pesto  

Sobota:

No1 Wiosenna sałatka z halloumi, pieczoną rzodkiewką, papryką, pomidorkami i miętowym dressingiem       

No2  Pełnoziarniste tosty z guacamole, jajkiem w koszulce i warzywami   

No3 Paella z dorszem i krewetkami    

No4 Tacos faszerowane kaczką i warzywami z salsą pomidorową  

No5 Kluseczki ziemniaczane z zielonym groszkiem w sosie kokosowym z grillowaną marchewką z chili    

Niedziela:

No1 Sałatka z wędzoną makrelą, fasolką szparagową, pomidorkami, ogórkiem małosolnym, szpinakiem i prażonym słonecznikiem, dressing musztardowo-cytrynowy     

No2 Placuszki twarogowe z rodzynkami i sosem mango  

No3 Filet z piersi indyka w sosie pomidorowo-paprykowym z pieczonymi ziemniaczkami i wiosenną surówką z selera naciowego i czerwonej kapusty 

No4 Burger wołowy z ogórkową salsą i frytkami z warzyw  

No5 Kasza pęczak z batatem, jarmużem, czerwoną papryką i fetą 

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij