Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Dieta SPORT harmony

Kompozycja posiłków opracowana przez dietetyka sportowego

Rozkład makroskładników w diecie SPORT:
białko 25-30%, tłuszcze 35-45%, węglowodany 30-40%.

1500 kcal/ 1800 kcal/ 2000 kcal/ 2500 / 3000 kcal

Zestaw diety SPORT- to specjalistyczna kompozycja posiłków opracowana przez dietetyka sportowego przy konsultacjach ze sportowcami oraz aktywnymi podopiecznymi. Przedstawiamy Ci dietę, dzięki której zoptymalizujesz efekty treningów! Redukcja tkanki tłuszczowej, kształtowanie masy mięśniowej, zwiększenie energii i dobre samopoczucie osiągniesz doświadczając wyjątkowego smaku diety. Zestaw jest wyjątkowo sycący, ponieważ nie zawiera lekkich smoothie i klasycznych przekąsek. To najbardziej wytrawna kompozycja diety za wyjątkiem naszego postu warzywno-owocowego.

W diecie SPORT otrzymasz zawsze pyszne białkowo-tłuszczowe śniadania dzięki którym przyśpieszysz poranny metabolizm, a także włączysz potrzebną kontrolę glikemii. Kolejne posiłki stanowią pełnowartościowe kompozycje produktów dostarczających białko, tłuszcz NNKT oraz węglowodany złożone. Dzień diety Sport kończysz kolacją węglowodanową w celu regeneracji nocnej oraz zwiększenia zasobów energii w postaci glikogenu. Każdy posiłek wzbogacony jest dużą ilością warzyw, a także kiszonkami naszej produkcji jako źródła niezbędnych witamin, składników mineralnych oraz antyoksydantów. W tym składników wspierających mikroflorę jelit.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Tydzień 27.09-03.10.2021

Poniedziałek:

No1 Pomidorowa szakszuka z pieczonym chorizo i chlebkiem czystoziarnistym  

No2 Proteinowa Jaglanka chałwowa na mleku migdałowym

No3 Nasi Goreng - ryż brązowy z warzywami po indonezyjsku z kurczakiem w aromatycznej marynacie z orzechami   

No4 Sałatka z fetą, grillowaną cukinią, papryką, pomidorkami i świeżą bazylią 

No5 Curry z ziemniaczkami i koperkiem    

Wtorek:

No1 Pasta dyniowa z suszonymi pomidorami, jajkiem i chlebkiem czystoziarnistym i warzywami

No2 Karmelowa wegańska tarta na migdałowym spodzie, shake proteinowy

No3 Penne w kremowym sosie z indykiem, kurkami, szpinakiem i natką pietruszki 

No4 Tajska sałatka z krewetkami, tofu i orzeszkami z dressingiem limonkowo-sojowym

No5 Wegetariańska z quesadilla kukurydzą, czerwoną fasolą i awokado 

Środa:

No1 Sałatka z dorszem, rukolą, rzodkiewką, selerem naciowym i pomarańczowym winegretem 

No2 Owsiane muffinki z jagodami i waniliowym twarożkiem 

No3 Polędwiczka wieprzowa w sosie musztardowym z selerowym puree i marchewką z groszkiem 

No4 Stek wołowy z masełkiem ziołowym i opiekanymi ziemniaczkami

No5 Zapiekanka gryczana z cukinią, szpinakiem i orzechami nerkowca  

Czwartek:

No1 Fit burger z chleba z kalafiora z warzywami, naszym wegańskim majonezem i grillowanym boczkiem 

No2 Fit deser w kubeczku z ciastem marchewkowym i proteinowym twarożkiem 

No3 Makaron ryżowy z marynowaną wołowiną i bobem w stylu azjatyckim 

No4 Tatar ze śledzia z burakiem, oliwą i fenkułem

No5 Sałatka z kaszą bulgur, grillowanym bakłażanem, miętą, granatem i dipem jogurtowym 

Piątek:

No1 Sałatka z kozim serem, szynką parmeńską, jabłkiem, selerem naciowym i orzechami włoskimi    

No2 Fit gofry z kremem cytrynowym, owocami i musem malinowym 

No3 Morszczuk w kremowym sosie z suszonych pomidorów z fasolką szparagową i młodymi ziemniaczkami z koperkiem

No4 Sałatka Żydowska z kurczakiem i pieczonym chorizo 

No5 Makaron sepia w śmietanowym sosie ze szczypiorkiem i pulpecikami z zielonego groszku 

Sobota:

No1 Sałatka z jajkiem, tuńczykiem, brokułami, kukurydzą, fasolką szparagową, kiełkami i prażonym słonecznikiem, dressing jogurtowy      

No2 Najlepsza kanapka z ajwarem, szpinakiem , marynowanym tempehem i szynką parmeńską

No3 Indyk w domowym sosie BBQ z pieczonymi batatami i surówką z kapusty, kalarepy i rzodkiewki   

No4 Tajwański pomidorowy rosół z wołowiną i makaronem ryżowym

No5 Risotto z pieczonym kalafiorem, serem camembert i prażonymi migdałami 

Niedziela:

No1 Quiche z cebulą, pieczarkami, duszonym porem i  wędzonym łososiem   

No2 Proteinowa czekoladowa owsianka z malinami

No3 Kurczak satay w sosie orzechowym i smażonym ryżem z warzywami 

No4 Tortilla pełnoziarnista z kaczką i dipem sezamowym

No5 Sałatka z ziemniaczkami pieczonymi w pietruszkowym pesto, rzodkiewką, pomidorkami, szpinakiem i prażonym słonecznikiem

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij