Dlaczego Food Harmony to

NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE

Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Free wege z Rybami

Wegetariańska dieta z rybami, bezglutenowa bez nabiału.

Rozkład makroskładników w diecie FREE WEGE Z RYBAMI:
białko 15-20%, tłuszcze 30-40%, węglowodany 40-45%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

W zestawach diety FREE WEGE Z RYBAMI znajdziesz wysokiej jakości ryby (dorsza, łososia, mirunę, sandacza, pstrąga, tuńczyka, szprotki, sardynki), owoce morza, BEZGLUTENOWE produkty zbożowe, nabiał WEGAŃSKI, jajka od szczęśliwych kur, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne. Zestaw Free- to perełka żywienia w stylu Food Harmony. Prawodopodnie jako jedyni w Polsce tworzymy zestawy łącząc eliminację glutenu, nabiału, mięsa i cukru.

Dieta bezglutenowa, bez nabiału, bez mięsa, z rybami - skierowana jest dla osób borykających się z nietolerancjami pokarmowymi, problemami z florą bakteryjną jelit, wskazana przy chorobach autoimmunologicznych. Dla tych, którzy również rezygnują ze spożycia mięsa lecz jedzą ryby. Właściwa kompozycja posiłków zapobiega niedoborom składników odżywczych oraz zapewnia energie na cały dzień, mimo eliminacyjnego charakteru zestawu. Odpowiednio zbilansowany zestaw Free Wege z rybami- dzięki rybom oraz roślinnym źródłom białka. Tworzymy w niej pyszne i ciekawe wegetariańskie substytuty mięsa.

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Zestaw diety ŚRÓDZIEMNOMORSKIEJ z wysokim udziałem cennych kwasów omega 3! Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek. Tworzymy sosy na bazie nerkowców i płatków drożdzowych osiągając posmak serowy, robimy najlepsze wegańskie twarożki z tofu lub słonecznika, a także doskonałe wege burgery, kotleciki z komosy czy chrupiące falafele.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy- lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Nie jesz glutenu, nabiału, mięsa i ryb – spróbuj nasz zestaw diety Free Wege Harmony.

Nie jesz mięsa ale jesz ryby, pełnoziarniste źródła glutenu oraz nabiał odzwierzęcy- spróbuj nasz zestaw diety Wege z rybami Harmony.

Nie jesz mięsa i ryb ale dopuszczasz gluten oraz nabiał- wypróbuj nasz zestaw diety Wege Harmony.

* Dieta Free Wege z Rybami nie jest rekomendowana dla osób chorujących na celiakię.

Tydzień 25-31.10.2021



Poniedziałek:

No1 Bezglutenowa owsianka z pieczonymi jabłkami i migdałową kruszonką 

No2 Sałatka z bobem, ziemniaczkami, ogórkiem małosolnym, rzodkiewką, rukolą z sosem musztardowym

No3 Makaron ryżowy z dorszem marynowanym w imbirze i warzywami w sosie słodko-kwaśnym 

No4 Domowy kisiel wiśniowy

No5 Krem pomidorowy z mango i imbirem 

Wtorek:

No1 Bruschetta caprese na bezglutenowym chlebku z wegańską mozzarellą

No2  Malinowy koktajl z mleczkiem kokosowym, guaraną i ksylitolem

No3 Kotleciki z komosy w sosie śliwkowym z pieczonymi ziemniaczkami i surówką z białej kapusty 

No4 Wegańskie fit monte 

No5 Sałatka z kalafiorem romanesco, kukurydzą, białą rzodkwią i prażonym słonecznikiem 

Środa:

No1 Pasztet  z soczewicy z chlebkiem gryczano-ryżowym, ogórkiem kiszonym i słupkami kalarepy

No2 Fit ciasto truskawkowe 

No3 Gnocchi po toskańsku ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

No4 Włoska sałatka z ryżem, tuńczykiem, jarmużem, pomidorami i prażonym słonecznikiem    

No5 Delikatny krem z pieczarek z mlekiem roślinnym

Czwartek:

No1 Waniliowy pudding chia z owocami 

No2 Carpaccio z buraka z wegańskim serem i orzechami nerkowca, sos balsamico

No3 Karmazyn w sosie z zielonego groszku z ryżem i orzechową surówką z czerwonej kapusty i marchewki   

No4 Tropikalne smoothie z mango, ananasem, mięta i limonką  

No5 Azjatycka sałatka z białą kapusta, marynowanym imbirem, fasolą mung, bambusem i dressingiem z tamaryndowca 

Piątek:

No1 Sałatka z jajkiem, brokułami, liśćmi szpinaku, pomidorkami koktajlowymi i lekkim sosem jogurtowym  

No2 Smoothie wiśniowe z mango i aloesem

No3 Pełnoziarniste kaszotto grzybowe z jarmużem, oliwą truflową i wegańskim parmezanem

No4 Panna cotta z gorzką czekoladą i malinami 

No5 Tajska zupa rybna z czarnym dorszem i makaronem sojowym

Sobota:

No1 Pasta z pieczonego czosnku z fasolą, natką pietruszki i za'atarem z warzywami i bezglutenową grzanką     

No2  Domowe bezglutenowe owsiane batony ze skórką pomarańczową + smoothie mango z malinami  

No3 Wegetariańskie spaghetti bolognese z bazylią i wegańskim parmezanem

No4 Zupa botwinkowa z koperkiem i gotowanym jajkiem 

No5Sałatka z młodą marchewką, roszponką, pomidorkami, wędzonym łososiem i pesto z liści rzodkiewki

Niedziela:

No1 Fit gofry z wegańskim twarożkiem, owocami i naszym sosem czekoladowym    

No2 Lemoniada z grejpfruta i mięty 

No3 Wegetariańskie gołąbki z kaszą gryczaną i czerwoną soczewicą

No4 Pudding Kinder Joy w wersji fit - wegański, bez glutenu, nabiału i cukru z naszą domową pralinką 

No5 Makaron ryżowy z fasolką szparagowa, pieczonym kalafiorem, kiełkami fasoli mung i sosem z orzechów arachidowych

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij