Dieta pudełkowa Wege z rybami

Zestaw posiłków z rybami i owocami morza, z wykluczeniem mięsa, zawierający jaja i nabiał. W tygodniowym menu diety ryba znajduje się w 3-4 posiłkach. Serwujemy dorsza, mirunę, sandacza, halibuta, tuńczyka, łososia, pstrąga – wędzonego lub filet, a także krewetki. Dzięki białku pochodzącemu z ryb, bilans odżywczy jest optymalny. Wykluczane mięso zastępujemy składnikami szczególnie przyjaznym wegetarianom dzięki wysokiej zawartości białka roślinnego: tofu, soczewicy, ciecierzycy, komosie ryżowej, warzywom strączkowym. Wartościowe węglowodany pozyskujemy z różnorodnych kasz, ryżu, pełnoziarnistego pieczywa i makaronów, komosy ryżowej, a także ziemniaków i batatów. Lubimy też wartościowe tłuszcze. Kwasy omega 3 wprowadzamy do diety w postaci oliwy z oliwek, olejów roślinnych w dressingach, wszelkich orzechów, awokado, siemienia lnianego, nasion chia. W tym wariancie diety źródłem cennych tłuszczy są również ryby! Te składniki szczególnie wspomogą przywrócenie równowagi hormonalnej, co jest wskazane w chorobach autoimmunologicznych. W opisywanym zestawie posiłków, dopuszczamy odżywcze źródła glutenu jak żyto, jęczmień, owies oraz orkisz, a także nabiał w postaci twarogu, fety, mozzarelli i mleka krowiego, co pozwala nam skumulować jeszcze więcej białka. W tym wariancie diety pudełkowej, nie nadużywamy jednak w.w składników, by nadal podążać w naszej filozofii, dlatego część posiłków w ciągu dnia to nadal kompozycje bezglutenowe i bez nabiałowe.

W 5 posiłkowym zestawie diety, śniadanie stanowi posiłek wytrawny lub na słodko, nie bazujemy na sztywnej regule, by nie natknąć się na nudę! Zaskoczymy Was pysznymi rybnymi pastami, burgerami śniadaniowymi, zdrowymi English Breakfast, naleśnikami, placuszkami, owsiankami, jaglankami…

II śniadanie często stanowią nasze popisowe koktajle. W praktycznej buteleczce zamykamy ogrom warzyw i owoców z superfoods lub kaszami. Posiłek jest lekkostrawny i niezwykle odżywczy, a do tego zawsze zaskakująco pyszny. Jeśli nie smoothie, uraczymy Was sałatkami lub innymi zdrowymi smakołykami, które dodadzą Wam niezbędnej porannej energii.

Obiad jest posiłkiem złożonym z kaszy/ryżu/makaronu/ziemniaków/batatów- a więc produktów będących źródłem węglowodanów z rybą lub bezmięsnych alternatywami, które serwujemy w różnej postaci, jak: klopsy z fasoli, kotlety z kaszy gryczanej, czy soczewicy, pulpety z cieciorki.  Zawsze w towarzystwie zdrowych i aromatycznych sosów, które są konikiem naszego Szefa Kuchni i w których przemycamy ogrom warzyw.

W porze podwieczorku ulegamy najczęściej zachciankom na słodycze, dlatego dbamy, by czwarty posiłek dnia stanowił najczęściej fit deser, z których także słyniemy! Niewyczuwalnie znajdziemy w nich warzywa i kasze. Słodycz wydobywamy z daktyli, bananów, używamy również miodu i erytrolu. Nasze desery są bardzo często wegańskie i bezglutenowe i zawsze bez cukru.

Kolacje stanowią sycące zupy lub zupy krem, a także wege sałatki lub takie z dodatkiem ryby. Ostatni lekki posiłek w ciągu dnia ma przynieść ulgę układowi trawiennemu i wspomóc regenerację nocną. Wartość odżywczą posiłków liczymy w specjalistycznym programie do układania diet z naszych receptur. Makroskładniki liczymy natomiast z każdego, nawet najbardziej błahego składnika posiłku.

UWAGA! Na prośbę klienta przygotowujemy zestaw FREE-WEGE Z RYBAMI, wykluczając gluten, nabiał, mięso – całkowicie!