Dlaczego Food Harmony to
NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE
Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Free wege

Wegetariańska dieta bezglutenowa bez nabiału.

Rozkład makroskładników w diecie FREE WEGE HARMONY:
białko 10-15%, tłuszcze 35-45%, węglowodany 40%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

fit_wege_harmonyW zestawach diety FREE WEGE znajdziesz wysokiej jakości BEZGLUTENOWE produkty zbożowe, nabiał WEGAŃSKI, jajka od szczęśliwych kur, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne. Zestaw Free- to perełka żywienia w stylu Food Harmony. Prawodopodnie jako jedyni w Polsce tworzymy zestawy łącząc eliminację glutenu, nabiału, mięsa, ryb i cukru.

Dieta bezglutenowa, bez nabiału, bez mięsa, bez ryb- skierowana jest dla osób borykających się z nietolerancjami pokarmowymi, problemami z florą bakteryjną jelit, wskazana przy chorobach autoimmunologicznych. Dla tych, którzy również rezygnują ze spożycia mięsa i ryb. Właściwa kompozycja posiłków zapobiega niedoborom składników odżywczych oraz zapewnia energie na cały dzień, mimo eliminacyjnego charakteru zestawu. Odpowiednio zbilansowany zestaw Free Wege- dzięki roślinnym źródłom białka. Tworzymy w niej pyszne i ciekawe wegetariańskie substytuty mięsa

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek. Tworzymy sosy na bazie nerkowców i płatków drożdzowych osiągając posmak serowy, robimy najlepsze wegańskie twarożki z tofu lub słonecznika, a także doskonałe wege burgery, kotleciki z komosy czy chrupiące falafele.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy - lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Wykluczasz w swoim żywieniu gluten nabiał, mięso ale lubisz ryby - spróbuj naszych zestawów diety Free Wege z rybami.

Eliminujesz mięso, ryby ale dopuszczasz wartościowe źródła glutenu oraz nabiał - wypróbuj zestawu diety Wege Harmony.

* Dieta Free Wege nie jest rekomendowana dla osób chorujących na celiakię.

Tydzień 17-23.01.2022

Poniedziałek:

No1 Jaglanka chałwowa na mleku migdałowym

No2 Koktajl z pomarańczy, szpinaku, natki pietruszki, imbiru i daktyli

No3 Nasi Goreng - ryż brązowy z warzywami po indonezyjsku z orzechami

No4 Grillowane warzywa z wegańską fetą, rukola i bazylią

No5 Delikatne curry z koperkiem, ziemniakami i białą fasolą

Wtorek:

No1 Pasta dyniowa z suszonymi pomidorami, jajkiem, chlebkiem bezglutenowym i warzywami

No2 Wegański jogurt kokosowy z sałatką owocową

No3 Bezglutenowe Penne w kremowym sosie z kurkami, szpinakiem i natką pietruszki

No4 Karmelowa wegańska tarta na migdałowym spodzie (karmel z daktyli i masła orzechowego)

No5 Tajska sałatka z tofu, warzywami i orzeszkami z dressingiem limonkowo-sojowym

Środa:

No1 Owsiane muffinki bezglutenowe z jagodami i wegańskim twarożkiem

No2 Sałatka z pieczonymi batatami, papryką, pomidorkami, granatem i sosem tahini

No3 Kotleciki z soczewicy w sosie musztardowym z selerowym puree i marchewką z groszkiem

No4 Zapiekanka gryczana z cukinią, szpinakiem i orzechami nerkowca

No5 Delikatny krem z białych warzyw z pietruszkowym pesto

Czwartek:

No1 Fit burger z chleba z kalafiora z warzywami, naszym wegańskim majonezem i awokado

No2 Smoothie bananowo-pomarańczowe z mango

No3 Makaron ryżowy z marynowanym tofu i bobem w stylu azjatyckim

No4 Ciasto marchewkowo-gryczane z cynamonem i imbirem z wegańskim sosem karmelowym

No5 Tatar z boczniaków z burakiem, oliwą i fenkułem

Piątek:

No1 Fit gofry z kremem cytrynowym z chia i musem malinowym

No2 Sałatka z wegańskim serkiem, czarną soczewicą, jabłkiem, selerem naciowym i orzechami włoskimi

No3 Kotleciki warzywne w kremowym sosie z suszonych pomidorów z kaszą gryczaną i fasolką szparagową

No4 Ptasie Mleczko z galaretką wiśniową na agarze i gorzką czekoladą

No5 Zupa krem z zielonych warzyw z tymiankiem

Sobota:

No1 Najlepsza kanapka z ajwarem, szpinakiem i pieczonymi boczniakami

No2 Rozgrzewające smoothie z masłem orzechowym, cynamonem i skórką pomarańczową

No3 Pulpeciki z ciecierzycy w domowym sosie BBQ z pieczonymi batatami i surówką z kapusty, kalarepy i rzodkiewki

No4 Bezglutenowe Ciasto jogurtowe ze śliwkami na jogurcie wegańskim

No5 Sałatka z jajkiem, brokułami, kukurydzą, fasolką, kiełkami i prażonym słonecznikiem, dressing majonezowy

Niedziela:

No1 Czekoladowa owsianka z malinami

No2 Quiche z cebulą, pieczarkami i duszonym porem

No3 Tofu satay w sosie orzechowym ze smażonym ryżem z warzywami

No4 Bananowo-żurawinowe raffaello

No5 Sałatka z ziemniaczkami pieczonymi w pietruszkowym pesto, rzodkiewką, pomidorkami, szpinakiem i prażonym słonecznikiem

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij