DARMOWY E-BOOK ► Smoothie do zadań specjalnych
Dlaczego Food Harmony to
NAJLEPSZY CATERINGDLA CIEBIE
Bo dokładnie
wiemy czego potrzebujesz!
wybierz dietę odpowiednią dla siebiestrzałka
Free wege

Wegetariańska dieta bezglutenowa bez nabiału.


Rozkład makroskładników w diecie FREE WEGE HARMONY:
białko 10-15%, tłuszcze 35-45%, węglowodany 40%.

1200 kcal / 1500 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal / 2500 kcal

fit_wege_harmonyW zestawach diety FREE WEGE znajdziesz wysokiej jakości BEZGLUTENOWE produkty zbożowe, nabiał WEGAŃSKI, jajka od szczęśliwych kur, strączki, orzechy, super foods, sezonowe i świeże warzywa i owoce oraz ekologiczne mleka roślinne. Zestaw Free- to perełka żywienia w stylu Food Harmony. Prawodopodnie jako jedyni w Polsce tworzymy zestawy łącząc eliminację glutenu, nabiału, mięsa, ryb i cukru.

Dieta bezglutenowa, bez nabiału, bez mięsa, bez ryb- skierowana jest dla osób borykających się z nietolerancjami pokarmowymi, problemami z florą bakteryjną jelit, wskazana przy chorobach autoimmunologicznych. Dla tych, którzy również rezygnują ze spożycia mięsa i ryb. Właściwa kompozycja posiłków zapobiega niedoborom składników odżywczych oraz zapewnia energie na cały dzień, mimo eliminacyjnego charakteru zestawu. Odpowiednio zbilansowany zestaw Free Wege- dzięki roślinnym źródłom białka. Tworzymy w niej pyszne i ciekawe wegetariańskie substytuty mięsa

Niepowtarzające się przez 2 miesiące menu zaskoczy Cię wyjątkowym smakiem inspirowanym kuchnią całego świata. Każde pudełeczko dopieszczamy kolorowymi warzywami, świeżymy ziołami i naturalnymi przyprawami. Dieta zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na błonnik pokarmowy, a więc wspomaga właściwą kondycję jelit. Gotujemy bez cukru, a słodycz w naszych słodkich propozycjach wydobywamy zdrowymi alternatywami (banan, daktyle, erytrol, miód). Nie zabraknie odżywczych koktajli, aromatycznych zup i ciekawych sałatek. Tworzymy sosy na bazie nerkowców i płatków drożdzowych osiągając posmak serowy, robimy najlepsze wegańskie twarożki z tofu lub słonecznika, a także doskonałe wege burgery, kotleciki z komosy czy chrupiące falafele.

Posiłki przygotowujemy w sposób dietetyczny, nie smażymy - lecz pieczemy na parze, gotujemy. Wkładamy w to pasję, radość i nasze dietetyczne umiejętności!

Wykluczasz w swoim żywieniu gluten nabiał, mięso ale lubisz ryby - spróbuj naszych zestawów diety Free Wege z rybami.

Eliminujesz mięso, ryby ale dopuszczasz wartościowe źródła glutenu oraz nabiał - wypróbuj zestawu diety Wege Harmony.

Minimalna masa netto zestawu to 1000 g

Tydzień 23-29.05.2022

Poniedziałek:

No1 Chleb wieloziarnisty z wędzoną pastą z suszonych pomidorów i śliwek z jajkiem i salsą ogórkową

No2 Rozgrzewające smoothie marchewkowo-pomarańczowe z imbirem

No3 Buddha bowl z marynowanym eko tofu, makaronem ryżowym, groszkiem cukrowym, czerwoną kapustą, białą rzodkwią i sosem miodowo-czosnkowym

No4 Gruszki w cieście migdałowym

No5 Sałatka z ryżem, pieczonym kalafiorem, warzywami, granatem i sosem tahini

Wtorek:

No1 Bircher Muesli

No2 Delikatny krem z cukinii i awokado z komosa ryżową

No3 Mielony kotlet z soczewicy z puree ziemniaczanym z natką pietruszki i surówką z kiszonych buraków z marchewką i orzechami włoskimi

No4 Fit Ferrero Rocher, truskawki

No5 Zielona sałatka z kalarepą, gotowaną czerwoną cebulą w sosie limonkowym, grillowanym ogórkiem i winegret

Środa:

No1 Gryczany chlebek bananowy z wegańskim twarożkiem waniliowym i konfiturą bananowo- pomarańczową z chia

No2 Orzeźwiające zielone smoothie z ogórkiem, szpinakiem, natka pietruszki, kiwi i siemieniem lnianym

No3 Naleśniki gryczane z komosą, tofu, blanszowaną kapustą czerwoną, prażonym słonecznikiem i sosem czosnkowym

No4 Sałatka z falafelem, pieczonymi rzodkiewkami, pomidorkami, roszponką i dressingiem bazyliowo-miętowym

No5 Dyniowe risotto z pieczarkami, czerwoną papryką i natką pietruszki

Czwartek:

No1 Focaccia bezglutenowa z rozmarynem i pomidorami koktajlowymi, tapenada oliwkowa i warzywa

No2 Smoothie z ananasa, mango, szpinaku, natki pietruszki i daktyli z imbirem

No3 Pulpeciki warzywne z komosą w kremowym sosie szpinakowym z ryżem pełnoziarnistym i marchewką pieczoną w sezamie

No4 Truskawkowe wegańskie tiramisu

No5 Afrykański gulasz z masłem orzechowym, czerwoną fasolą i komosą

Piątek:

No1 Czekoladowa gryczanka z daktylami i wiśniami

No2 Sałatka z jajkiem, komosą, roszponką, grillowanymi pieczarkami, pomidorkami i szczypiorkiem

No3 Bezglutenowy makaron z pesto, bobem, suszonymi pomidorami, cukinią i wegańskim serem

No4 Jagielnik z galaretką z czarnej porzeczki

No5 Kasza jaglana z batatem, jarmużem, czerwoną papryką i wegańską fetą

Sobota:

No1 Sałatka z bezglutenowymi grzankami i wegańskim kozim serem z rozmarynem i ciecierzycą

No2 Ogórkowy detox z chia, limonki i bazylii

No3 Gnocchi z wegańskim sosem śmietanowym ze szparagami, suszonymi pomidorami i szpinakiem

No4 Mango sticky rice

No5 Zapiekanka ziemniaczana z pieczarkami i cebulką

Niedziela:

No1 Nocna owsianka z suszonymi morelami i orzechami

No2 Sałatka z botwinką, granatem, rukolą, wegańską fetą i sosem miodowo-musztardowym

No3 Wegetariańska roladka w sosie pomidorowym z bazylią, pieczonymi ziemniaczkami i surówką z białej kapusty

No4 Brownie z batatów z białą czekoladą i jagodami goji

No5 Tarta gryczana z brokułami, pomidorkami i czerwoną cebulką

Promocje! Cennik
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij