Dieta pudełkowa WEGE HARMONY

Twój dzienny zestaw posiłków, w których mięso i ryby zastąpimy produktami roślinnymi.  Dostępna jest też opcja Wege z rybami. Białko roślinne kumulujemy z produktów zbożowych, komosy ryżowej, tofu, soczewicy, ciecierzycy, fasoli, warzyw strączkowych i każdych innych.

W diecie znajdziesz również jaja i nabiał w postaci twarogu, jogurtu, mozzarelli, fety, parmezanu. Zaskoczymy Was odżywczymi koktajlami z superfoods oraz zdrowymi deserami, w których słodycz osiągamy dzięki daktylom, bananom, owocom a także stosując ekologiczny miód.

W posiłkach będziesz mógł się cieszyć pysznymi dressingami, aromatycznymi sosami, tajskimi smakami i zdrową energią. Obiecujemy, że takich posiłków pozazdroszczą Ci nawet zatwardziali mięsożercy.


Zestaw posiłków z wykluczeniem ryb i mięsa, zawierający jaja i nabiał. Wartościowy bilans odżywczy diety uzyskujemy dzięki produktom zbożowym, składnikom szczególnie przyjaznym wegetarianom dzięki wysokiej zawartości białka roślinnego: tofu, soczewicy, ciecierzycy, komosie ryżowej, warzywom strączkowym. Lubimy też wartościowe tłuszcze. Przemycamy kwasy omega 3 do diety w postaci oliwy z oliwek, olejów roślinnych w dressingach, wszelkich orzechów, awokado, siemienia lnianego, nasion chia. Te składniki szczególnie wspomogą przywrócenie równowagi hormonalnej, co jest wskazane w chorobach autoimmunologicznych. W wegetariańskim zestawie posiłków, dopuszczamy odżywcze źródła glutenu jak żyto, jęczmień, owies oraz orkisz, a także nabiał w postaci twarogu, fety, mozzarelli i mleka krowiego, co pozwala nam skumulować jeszcze więcej białka. W tym wariancie diety pudełkowej, nie nadużywamy jednak w.w składników, by nadal podążać w naszej filozofii, dlatego część posiłków w ciągu dnia to nadal kompozycje bezglutenowe i bez nabiałowe.

W 5 posiłkowym zestawie diety, śniadanie stanowi posiłek wytrawny lub na słodko, nie bazujemy na sztywnej regule, by nie natknąć się na nudę! Zaskoczymy Was pysznymi wege pastami, burgerami śniadaniowymi, zdrowymi English Breakfast, naleśnikami, placuszkami, owsiankami, jaglankami…

II śniadanie często stanowią nasze popisowe koktajle. W praktycznej buteleczce zamykamy ogrom warzyw i owoców z superfoods lub kaszami. Posiłek jest lekkostrawny i niezwykle odżywczy, a do tego zawsze zaskakująco pyszny. Jeśli nie smoothie, uraczymy Was sałatkami lub innymi zdrowymi smakołykami, które dodadzą Wam niezbędnej porannej energii.

Obiad jest posiłkiem złożonym z kaszy/ryżu/makaronu/ziemniaków/batatów – a więc produktów będących źródłem węglowodanów z dużą ilością warzyw w towarzystwie zdrowych i aromatycznych sosów, które są konikiem naszego Szefa Kuchni i w których przemycamy ogrom warzyw. W propozycjach obiadowych znajdziecie wiele bezmięsnych alternatyw, klopsy z fasoli, kotlety z kaszy gryczanej, czy soczewicy, pulpety z cieciorki.

W porze podwieczorku ulegamy najczęściej zachciankom na słodycze, dlatego dbamy, by czwarty posiłek dnia stanowił najczęściej fit deser, z których także słyniemy! Niewyczuwalnie znajdziemy w nich warzywa i kasze. Słodycz wydobywamy z daktyli, bananów, używamy również miodu i erytrolu. Nasze desery są bardzo często wegańskie i bezglutenowe i zawsze bez cukru.

Kolacje stanowią sycące zupy lub zupy krem, a także wege sałatki. Ostatni lekki posiłek w ciągu dnia ma przynieść ulgę układowi trawiennemu i wspomóc regenerację nocną. Wartość odżywczą posiłków liczymy w specjalistycznym programie do układania diet z naszych receptur. Makroskładniki liczymy natomiast z każdego, nawet najbardziej błahego składnika posiłku.

UWAGA! Na prośbę klienta przygotowujemy zestaw FREE-WEGE, wykluczając gluten, nabiał, mięso, ryby i owoce morza – całkowicie!