Dieta pudełkowa FIT HARMONY

To zestaw dla Tych, którzy chcą w sposób dobrze zbilansowany dostarczać sobie różnych składników o optymalnym dla naszego zdrowia składzie.

W tygodniowym menu stosujemy dużo warzyw, pełnoziarnistych produktów zbożowych, chude mięso typu kurczak, indyk, wołowina i wieprzowina, ryby, owoce morza w postaci krewetek, nabiał w niedużych ilościach, mleka roślinne, wysokiej jakości oliwy, orzechy, pestki, owoce, suszone owoce. Lubimy przygotowywać odżywcze, pełne lekko strawnej dawki pysznej energii koktajle oraz fit desery bez cukru.

Skład ma za zadanie wesprzeć naszą mikroflorę jelit, oduczać nas jedzenia ton białego cukru, wyrobić zdrowe nawyki, otworzyć na poznawanie naszych nowych smakołyków pełniących wszystkie te funkcje. Dieta pudełkowa skierowana zarówno dla osób z nadwagą jak i z prawidłową masą ciała. Bezwzględnie dla wszystkich, którzy lubią smacznie i zdrowo zjeść.


Pełnowartościowy zestaw posiłków, w których dopuszczamy odżywcze źródła glutenu jak żyto, jęczmień, owies oraz orkisz, a także nabiał w postaci twarogu, fety, mozzarelli i mleka krowiego. W tym wariancie diety pudełkowej, nie nadużywamy jednak w.w składników, by nadal podążać w naszej filozofii, dlatego część posiłków w ciągu dnia to nadal kompozycje bezglutenowe i bez nabiałowe. Lubimy zdrowe tłuszcze, do komponowania potraw i dressingów używamy więc orzechów, awokado, oliwy z oliwek, siemienia lnianego.

Śniadanie stanowi posiłek wytrawny lub na słodko, nie bazujemy na sztywnej regule, by nie natknąć się na nudę! Zaskoczymy Was pysznymi pastami, burgerami śniadaniowymi, zdrowymi English Breakfast, naleśnikami, placuszkami, owsiankami, jaglankami…

II śniadanie często stanowią nasze popisowe koktajle. W praktycznej buteleczce zamykamy ogrom warzyw i owoców z superfoods lub kaszami. Posiłek jest lekkostrawny i niezwykle odżywczy, a do tego zawsze zaskakująco pyszny. Jeśli nie smoothie, uraczymy Was sałatkami lub innymi zdrowymi smakołykami, które dodadzą Wam niezbędnej porannej energii.

Obiad jest pełnowartościowym posiłkiem złożonym z mięsa lub ryby, kaszy/ryżu/ziemniaków/batatów- a więc produktów będących źródłem węglowodanów z warzywami, w towarzystwie zdrowych i aromatycznych sosów, które są konikiem naszego Szefa Kuchni i w których przemycamy ogrom warzyw. W tygodniowym menu naszego cateringu dietetycznego zawsze staramy się zaserwować wegetariańską propozycję głównego posiłku dnia.

Podwieczorek – tutaj ulegamy bardzo często zachciankom na słodycze, dlatego dbamy, by o tej porze zjeść fit deser, z których także słyniemy! Niewyczuwalnie znajdziemy w nich warzywa i kasze. Słodycz wydobywamy z daktyli, bananów, używamy również miodu i erytrolu. Nasze desery są bardzo często wegańskie i bezglutenowe.

Kolacje stanowią sycące zupy lub zupy krem, a także sałatki. Ostatni lekki posiłek w ciągu dnia ma przynieść ulgę układowi trawiennemu i wspomóc regenerację nocną. Wartość odżywczą posiłków liczymy w specjalistycznym programie do układania diet z naszych receptur. Makroskładniki liczymy natomiast z każdego, nawet najbardziej błahego składnika posiłku.

Na indywidualną prośbę klientów wykluczamy z diet ryby i owoce morza. Pamiętaj, że deklarowana kaloryczność diety pudełkowej dotyczy zestawu 5 posiłków. W procedurze składania zamówienia, przy wykluczaniu danego posiłku, nasz system podpowiada ile orientacyjnie kcal otrzymasz.